Schotland accommodatie > Schotland hotels

Hotel of bed en breakfast in Edinburg of directe omgeving

(1/1)

noorman:
Voor de militaire tattoo in Edinburgh heb ik kaarten weten te krijgen . Dit jaar viert de militaire tattoo haar 60 jarig bestaan .
Wie weet voor mij voor 2 personen een betaalbaar hotelletje of een Bed & Breakfast in of in de nabije omgeving van Edinburgh .
De overnachtingen zijn 20 , 21 en 23 augustus .

Henk

Hans:
Leuk de tattoo. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden. Maar ook het festival is zeker de moeite waard. Ik weet niet wat je culturele voorkeur is, maar je vind alle shows straks op deze website: http://www.edfringe.com/

In een eerder topic schreef ik dit over ons hotelletje:

--- Citaat van: Hans op 13 aug 2008, 16:28 ---Ook het hotelletje (eigenlijk een B&B) was erg goed verzorgd. Erg aardige mensen. Een aanrader voor mensen die een leuke accomodatie zoeken,. Mocht je met eigen auto komen, zelfs het parkeren is gratis. Bus 44 stopt vlakbij en vertrekt zelfs voor de deur. Door de week elke 10 minuten een bus, op zondag elk kwartier.

--- Einde van citaat ---

En neem gewoon na de tattoo een taxi. Kost ongeveer 7 pond en je bent zo terug in het hotel.
Kijk anders even op onze website bij Schotland/2008 Edinburgh.

Wilma:
Wij zijn ook bij die b&b (van Hans) geweest en we waren zeer tevreden, het is een half uurtje lopen naar het centrum, heel goed te doen!

Bernice:
Nou, drie maal is scheepsrecht...  :laughing7: Wij zijn er ook geweest (in die B&B) en het was idd hartsstikke goed! Zelfs onze hond mocht gewoon mee op de kamer. En de wandeling naar het centrum is een mooie route.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie