Auteur Topic: begin juni naar schotland! eindelijk  (gelezen 4183 keer)

erja1970

• Gast
begin juni naar schotland! eindelijk
« Gepost op: 16 mei 2006, 10:27 »
 Hallo,
Wat gezellig om hier te kunnen babbelen!? ik ben Simone en ik kom net helemaal als een beginneling kijken.
Wij gaan 5 juni lekker met de boot naar schotland en nemen onze eigen auto mee. Reuze spannend want ik ben helemaal knetter gek op schotland en ik kan bijna niet wachten tot het zo ver is! We hebben helemaal niets besproken en doen alles op de gok.
Ik weet al een heleboel over schotland maar ik ben zo nieuwsgierig naar tips etc van mensen die er al eens geweest zijn!
 :wave:

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: begin juni naar schotland! eindelijk
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2006, 11:35 »
Hoi Simone,

:hello2: welkom op het forum! Zo te lezen wordt het de eerste keer naar Schotland!?
Je kunt al een heleboel tips lezen op het forum, al is het soms even zoeken.
Hoe lang gaan jullie en hebben jullie een bepaalde route? We horen graag meer, ook als je specifieke vragen hebt kun je ze natuurlijk altijd stellen!

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2006, 12:45 »
Welkom? welkom? :sunny: Leuk, weer een heel enthousiaste schotland"gek"erbij :icon_thumleft: Er zijn een paar van ons of net weg of net terug,dus die hebben tips heet van de ... :icon_smile: Vertel waar je ongeveer heen gaat en we springen er allemaal op om je te tippen!? :laughing8: :laughing8:

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2006, 15:44 »
Welkom, lees anders eerst alle topics eens door en vergeet niet om op de diverse websites van de leden te kijken voor fotos en verslagen!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2006, 18:00 »
Welkom!! Leuk, weer iemand erbij  :hello2:

Voor de tips, ik heb niets aan bovenstaande reacties toe te voegen. Weet je al wel naar welke streek/streken je ongeveer wilt?

erja1970

• Gast
Ah bedankt allemaal voor de snelle respons! geweldig.
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2006, 20:05 »
Ik ga zeker even goed kijken of ik hier op deze site. We gaan 2 weken met de auto toeren van B &B en eventueel een kasteeltje? :happy7:
Lijkt me helemaal tegek! We willen in iedergeval richting walvissen en naar Skye en verder zien we wel waar het schip ehh auto strand! Bij komen van de drukte in nederland. En Genieten van geweldige folkmuziek waar de gezelligheid van af straalt in de pubs. Ik zal zeker mijn reisverhaal hier komen vertellen! :happy7: :drinky

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2006, 14:49 »
Hi simone,

Welkom hier, wij zijn net terug van een Zeer geslaagd (maar ook vermoeiend) schotland trip.
Wij gaan nu even een paar dagen bijkomen in Nederland.
Ik hoop dat je het echt zo leuk vindt als dat wij het vinden, want het is echt super!

Scotland-lovers

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2006, 18:08 »
Wilma: geen verhalen aub!!!! en ook geen foto's.. het is zo ook al erg genoeg te weten dat anderen er al geweest zijn en wij (nog) niet. :crybaby2: