Auteur Topic: Op reis naar Ullapool,  (gelezen 3154 keer)

John

• Gast
Op reis naar Ullapool,
« Gepost op: 25 mei 2006, 16:38 »
Binnenkort is het weer zo ver. Op 3 juni vertrekken we voor de derde keer naar Ullapool voor een week lekker wandelen. We hebben de afgelopen 30, behalve Ullapool dus, nog niet eerder een vakantie op de zelfde locatie doorgebracht. Het dorp is op zich niet bijzonder. Wel zijn alle voorzieningen aanwezig. Er is een goede supermarkt en er zijn voldoende restaurants. We hebben bij verschillende hiervan gegeten. We gaan dus niet voor het dorp maar voor de schitterende omgeving. Vooral het gebied ten Noorden van het dorp trekt ons. Ook zijn we al een paar keer ten zuiden van Ullapool geweest. Hier kunnen het gebied The Great Wilderness aanraden. Hier zijn mooie wandelingen te maken.
Dit jaar willen we voor het eerst ook de Inverewe Gardens bezoeken. Na terugkomst zal ik een reisverslag schrijven van onze ervaringen en deze op de site plaatsen.

groet, John.

ps. iedereen bedankt voor de leuke reactie op mijn welkom

Offline Wilma

• Schotland fan
Re: Op reis naar Ullapool,
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2006, 18:35 »
Ben zeer benieuwd hoor. wij kennen alleen de Wester Ross (een beetje) en ben ook erg benieuwd naar omgeving van  Ullapool.
Als het goed gaat, komen we volgend jaar in die buurt!
Lekker gauw al 3 juni.
Volgende week gaan de eersten al weer weg!

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2006, 18:39 »
Ben ook heel benieuwd naar je verhaal, wij gaan dit jaar voor het eerst Ullapool en noordelijker bekijken.
Heel veel plezier! :piper3

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 25 mei 2006, 19:04 »
Te gek zeg, John! Het is alweer bijna juni, de tijd vliegt!
Alvast heel veel plezier toegewenst  :icon_biggrin:

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25 mei 2006, 19:18 »
Hoy John,we kruisen elkaar al wandelend.Als jij gaat moet ik al bijna weer terug? :crybaby2: Hele fijne tijd en heel goed wandelweer gewenst? :wave: :wave: