Auteur Topic: Op vacantie 1e keer naar Schotland  (gelezen 3720 keer)

gerdamartijn

• Gast
Op vacantie 1e keer naar Schotland
« Gepost op: 10 mrt 2006, 16:59 »
op 30 mei gaat het echt gebeuren.Met 1 kilo aan info van het forum en het internet naar Calander. Voor 11 dagen,maar ik heb tochten voor 3 maanden in mijn hoofd :laughing7:.Heb al veel wandelingen uitgeplozen die vanuit Calander starten en loop in gedachten al door Mainstreet :sunny: :sunny:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re: Op vacantie 1e keer naar Schotland
« Reactie #1 Gepost op: 10 mrt 2006, 17:00 »
Lekker Gerda! Geniet nog even lekker van de voorpret, voor je het weet ben je op vakantie! (en kun je daarna lekker nagenieten :wink)

FJR Freak

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 10 mrt 2006, 18:34 »
Ja ja nog 12 weekjes, dan zijn we weg Gerda.

Nancy

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 16 mrt 2006, 12:17 »
Vorig jaar zijn we ook even in Calander geweest, 1 nachtje. Leuk stadje, maar wij hadden nogal een slechte ervaring met het hotel. We verbleven in het 'poppies hotel', wat een vergissing, daar komen wij niet meer :nono:
Wij hadden geboekt voor een 2persoonskamer met aparte bedden, ik was met een vriendin. De eigenaar vertelde ons dat er zo geen kamer meer was, dus kregen we er een met 1 groot bed. Ik vond dit heel vervelend, ik ben namelijk nogal een slechte slaper en draai geregeld eens om en om en om tot ergernis van mijn vriendin. En zij heeft ook zo haar gewoontes, ze laat dikwijls eens iets vliegen :icon_pale:? En ten tweede sliepen wij aan de straatkant, een hele drukke hoofdweg, bijna de hele nacht zware vrachtwagens en motoren :sleepy3: En ten derde was er een huwelijksfeest in het hotel... Ten vierde, 's ochtends aan 't ontbijt, een plaatsje aan het raam, met op de vensterbank een reeks dode en levende vliegen, van netheid hadden ze dus ook geen kaas gegeten, smakelijk. En onze eieren waren allesbehalve lekker, 'k had daarna ook nog last van darmkrampen, of het aan de eieren lag of de slechte nacht is onduidelijk :(
Blijf dus weg uit dat hotel!
Dit was gelukkig onze enige slechte ervaring in Schotland!
Groetjes

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 16 mrt 2006, 15:32 »
oh boy,hoe gelukkig :icon_cheers: kan je zijn,wij hebben een ander hotel geboekt,Dalgair House.Ja je weet het nooit,het blijft een gok.Misschien heeft iemand hier ook nare ervaringen mee,wie weet ::) ::).We gaan het ongetwijfeld meemaken :icon_biggrin: :icon_biggrin: