Auteur Topic: We gaan!  (gelezen 22872 keer)

Offline callanderman

• Schotland fan
Re: We gaan!
« Reactie #25 Gepost op: 24 nov 2009, 19:47 »
rustig joke rustig komt allemaal goed hoor  :hypocriet

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 24 nov 2009, 19:59 »
ik heb dat ook wel Joke. ik heb op het moment ook zo ontzettend veel zin om naar Schotland te gaan. Liefst even kijken bij de rendieren, zo vlak voor kerst. Heb nog wel vier dagen vrij in het weekend voor dat van de kerst. Zit dus wat te dromen, maar of ik van die droom waarheid kan maken??

Offline callanderman

• Schotland fan
« Reactie #27 Gepost op: 24 nov 2009, 20:03 »
wat dan Skye  :verward ga die droom achterna hoor anders heb je spijt  :nono:  :laughing7:

Offline Joke

• Schotland fan
« Reactie #28 Gepost op: 24 nov 2009, 23:39 »
We zijn nog maar net 2 maanden terug en hebben het nu al over de volgend reis, maar dat duurt nog zo lang............................zucht

Ook wij willen heel graag naar Schotland maar dat is nu niet te doen, veel te onzeker, (  en nog studerende kids) ,dus voor ons blijft het voorlopig een zeer geliefd vakantieland .

Maar we blijven dromen  :sleepy2:   wie weet.....ooit

Joke
"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig

Offline Tien

• Schotland fan
Re:We gaan!
« Reactie #29 Gepost op: 16 feb 2010, 11:57 »
 :wave:

Hoi Esther,

Wat super de super dat jullie ook naar Schotland gaan verhuizen en dan nog wel een B&B beginnen, gaaf.
Zoals je op het emigeren forum kunt lezen, zijn mijn vriend en ik ook hierheen verhuisd nog maar 6 maanden geleden.
En volgens mij leven we nog steeds op die roze wolk, want tot nu toe is het nog steeds fantastisch. Vooral de omgeving en de bergen en de schapen  :laughing7:
Werk hebben we allebei gezocht toen we nog in Nederland waren. We zijn echt verhuisd voor het land zelf.

Hoe gaat het nu???
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat .
Ik denk ook wel dat je hondjes het geweldig zullen vinden hoor, veel vrijheid om heerlijk te rennen en te wandelen :hello2:

laat nog eens wat van je horen :schface