Auteur Topic: B&B in een kerk  (gelezen 10079 keer)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
B&B in een kerk
« Gepost op: 05 apr 2006, 22:29 »
The College of the Holy Spirit in Millport, op het eiland Great Cumbrae, is een B&B gesitueerd in een van de bijgebouwen van de Cathedral of The Isles (de kleinste kathedraal van de UK).

The College is open throughout the year for individuals and groups and is also available for conferences, retreats and seminars

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
Re: B&B in een kerk
« Reactie #1 Gepost op: 05 apr 2006, 23:31 »
Heel apart zeg!

Wynn

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 06 apr 2006, 21:15 »
http://www.oldkirk.co.uk/Splash.html ik zet de link er maar zo in want ik weet niet hoe alles precies werkt, computerkennis vordert maar erg traag bij mij? :icon_colors:

tussen Aberdeen en Inverness in net buiten Elgin staat een kerk waar je kan verblijven op basis van bed and breakfast :) Ik wil hier ooit nog eens een paar nachten bivakeren. Dat zou dit jaar zijn maar de keuze is op een plek rond glasgow gevallen in oktober dit jaar? :icon_biggrin:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 06 apr 2006, 21:27 »
Ik wil hier ooit nog eens een paar nachten bivakeren. Dat zou dit jaar zijn maar de keuze is op een plek rond glasgow gevallen in oktober dit jaar? :icon_biggrin:

Lekker offtopic, maar waar ga je verblijven daar?

En weer ontopic: waarschijnlijk gaan we dit B&B boeken voor in september, alhoewel ik net ook een fantastische aanbieding kreeg? :tongue3::
lol u can crash at my mates flat in millport......the key is under the mat outside.......
en erachteraan: though its a bit shit.. smallest flat ever!

Offline edbe

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 27 apr 2020, 16:50 »
 :bagpipe

ziet erg geweldig uit
dit jaar Wales 2023

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 19 jun 2020, 10:49 »
:bagpipe

ziet erg geweldig uit

Was het ook! (Blij dat we voor de kerk hebben gekozen ipv de flat van onze vriends vriend  :tongue3:)