Tja dat wordt een heel verhaal denk ik,maar ik doe het graag,want erover vertellen maakt me al blij.
Wij hadden de mobilhome gehuurd,hier ergens in de buurt,wel eerst lang rondgekeken want er is nogal verschil in prijzen.Je moet bijvoorbeeld letten dat je er ??n neemt zonder kilometerbeperking anders wordt het wel h??l duur.
Doordat we een mobilhome bijhadden met een grote kofferruimte konden we heel wat meenemen aan eten en drank.Dus voor de kinderen is dat ideaal als je lang onderweg bent;hebben ze honger of dorst of moeten ze plassen,geen enkle probleem.
We namen de overzet naar Dover en reden in ??n trek tot net op de grens met Schotland en daar begon eigenlijk onze rondreis.We sliepen slechts 3 keer op een camping om water te kunnen bijtanken.voor de rest sliepen we bij boeren op't erf of ergens verlaten in 't bos,zalig die stilte....
We hebben heel veel gezien en gedaan,de vrijheid die je hebt met een mobilhome is geweldig.
Het feit dat je zelf(meestal) je potje kookt maakt het betaalbaar en leuk voor de kinderen.We gingen wel ??nmaal uitgebreid ontbijten,gingen ??n keer 's avonds uit eten en op stap, want dat moeten de kinderen ook leren vinden we.
En zoals je schreef,als je ondernemende zoontjes bij hebt is het ??n groot avontuur.Ik ga het hier voorlopig bij laten,als je nog vragen hebt,stel ze maar dan haal ik onze boek van toen er even bij voor meer info