Auteur Topic: vliegtijd edinburgh  (gelezen 12639 keer)

stamboom

• Gast
vliegtijd edinburgh
« Gepost op: 06 jul 2009, 21:46 »
Hallo

weet iemand wat de werkelijke tijd is dat je in de lucht zit als je van weeze naar edinburgh vliegt? er staat anderhalf uur op de ticket maar dat zal toch wel inclusief van alles zijn.

Ik vraag dit omdat ik nogal erg tegen vliegen op zie  :icon_scratch:

daaag

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
Re: vliegtijd edinburgh
« Reactie #1 Gepost op: 06 jul 2009, 23:00 »
Volgens mij klopt dit wel. Anderhalf uur is de officiële tijd van vertrek tot landen, taxiën op de vliegvelden komt er nog extra bij.
Maar de keren dat wij vlogen, waren we steeds voor de geplande tijd geland. En dat laten ze dan weer enthousiast horen.

Offline Toeter

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 07 jul 2009, 07:01 »
Vanaf Schiphol is het iets meer dan een uurtje vliegen, dus vanaf Weeze zal het iets langer zijn.

Voordat je het weet is de vlucht voorbij en sta je met je beide benen weer op de grond.

Chris

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 07 sep 2009, 23:52 »
afhankelijk welke Chauffeur je hebt , is het gemiddeld korter dan een uurtje in de lucht,. maar op de reistijden staat dat het langer is meestal, daar calculeren e het Taxien bij in en het laden en lossen van het de Kudde :). dus kan idd verwarrend zijn. mijn eerste reis naar  schotland was heen 55 min, terug deden we er 60 min over. dat is dan Onze Blauwe Vogels :) ( KLM )

Offline noorman

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 08 sep 2009, 00:15 »
Hallo

weet iemand wat de werkelijke tijd is dat je in de lucht zit als je van weeze naar edinburgh vliegt? er staat anderhalf uur op de ticket maar dat zal toch wel inclusief van alles zijn.

Ik vraag dit omdat ik nogal erg tegen vliegen op zie  :icon_scratch:

daaag

Vanaf weeze is het anderhalf uur vliegen , ik was daar in het weekend van 21 augustus .
Mocht je met eigen vervoer gaan wel even oppassen waar je je auto parkeert , elke parkeerplaats ( op letter ) heeft een ander tarief .
Ik stond vlak voor de hoofdingang en moest ruim 20 euro meer betalen als 100 meter verder  :sad1: