Auteur Topic: B&B's / hotels in Oban  (gelezen 2007 keer)

henriette veld

• Gast
B&B's / hotels in Oban
« Gepost op: 18 apr 2009, 00:28 »
Aankomende zomer gaan wij dus kamperen op de Outer Hebriden. Campings e.d. zijn uitgezocht, maar........ zoals ik het nu inschat gaan we woensdag of donderdag weer terug naar Oban. Die dag komt de boot om resp. 23:40 en 22:15 aan. Beetje laat om nog een camping te zoeken...... dus zat ik te denken aan een B&B. Ik heb flink wat adressen gevonden. Hoe zit dat met volgeboekt zijn????? Kan ik 1 of 2 dagen vantevoren bellen, of wordt het gewoon een nachtje in de auto slapen.

De optie nu boeken is uitgesloten: het enigste wat ik weet is dat ik op zondag 5 juli in Newcastle aankom en ik hoop dinsdag of woensdag vanuit Ullapool naar Lewis over te steken. Tja en dan ligt het aan de bezienswaardigheden. ik heb er vele gevonden, dus we blijven daar 3, 4 of 5 dagen. Daarna verblijven we 3, 4 of 5 dagen op de Uists en daarna verblijven we 3, 4 of 5 dagen op ERiskay/Barra. We moeten uiterlijk zaterdag 25 juli terug zijn in NC, dus ik dacht op woensdag of donderdag daarvoor in Oban te arriveren. Maar dit kan ook vrijdag zijn, als de eilanden zo leuk zijn, of dinsdag, maandag, zondag als er niet zoveel aan is....... Dus ik wil en kan nu nog niet boeken!!!!!