Reizen in Schotland > Routes door Schotland, ook GPS-routes

Geograph

<< < (2/3) > >>

Hans:
Deze site doet ook zoiets: http://www.woophy.com/

It Swarte Skiep:

--- Citaat van: Erik op 02 apr 2009, 19:29 ---Oh ja, hier ben ik wel bekend mee, heb ervan  2006  foto's op staan waar onder een aantal geograph (first), zo leer ik nog eens wat van geografie van schotland. Mijn foto's kun je vinden via search>erik piek.

--- Einde van citaat ---

Ik heb ze even bekeken en ik herken in ieder geval één raadfoto en ééntje hangt er bij ons in de pub.  :hello2: :hello2: :hello2:

McLeo:

--- Citaat van: It Swarte Skiep op 02 apr 2009, 19:20 ---Hoe kan ik zien welke foto's van jou zijn, Leo ??

--- Einde van citaat ---

zoek maar op:

leo ket

L

Erik:

--- Citaat van: It Swarte Skiep op 03 apr 2009, 08:37 ---Ik heb ze even bekeken en ik herken in ieder geval één raadfoto en ééntje hangt er bij ons in de pub.  :hello2: :hello2: :hello2:

--- Einde van citaat ---
Het leuke er van is om de vakjes te vullen waar nog geen foto in staat en dan proberen op 100 meter nauwkeurig aan te geven waar je de foto hebt gemaakt en vanuit welke richting. Ik zet er maar geen raadfoto's meer in, dat zou wel heel makkelijk worden om te raden.

Erik

It Swarte Skiep:

--- Citaat van: Erik op 03 apr 2009, 14:45 ---Het leuke er van is om de vakjes te vullen waar nog geen foto in staat.

--- Einde van citaat ---

Ja, dat had ik ook al begrepen.
Ik heb best foto's van 'in de middlé of nowhere', maar alles is al bezet.
In de vakantie van dit jaar zal ik proberen ook een paar 'firsts' te scoren.  :hello2:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie