Auteur Topic: schotlandleek vraagt B&Btips over lewis, harris, uist en skye  (gelezen 6397 keer)

JeroenNat

• Gast
Hallo,

Wij gaan komende zomer voor het eerst een - hopelijk mooie - reis maken. Deze gaat langs: Ullapool, Lewis, Harris, Uist en Sky. Nu zoeken wij op internet al naar leuke, charmante, romantische B&B, maar wellicht hebben jullie nog goede tips. Prijsklasse tot max 65 pond per nacht voor 2 personen....

Alvast bedankt,
jeroen en nathalie

Offline Toeter

• Schotland fan
Re: schotlandleek vraagt B&Btips over lewis, harris, uist en skye
« Reactie #1 Gepost op: 31 mrt 2009, 22:38 »
Ha Jeroen en Nathalie,

Als je naar de Index gaat heb je onderaan de Topic commerciele uitwisselingen staan. Hierin staat een onderwerp van Bagh Alluin. Hij heeft een B&B op het eiland North Uist.  :vlag
Stuur hem een pb-tje en hij zal je van dienst zijn.

Groetjes Toeter

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 31 mrt 2009, 22:39 »
BaghAlluin van het forum heeft eeenB&B op een (schier?)eilandje vlakbij North  Uist.
voor de rest  heb ik geen idee, wij kamperen altijd. Maar wel een hele mooie route die jullie gaan doen. Wij hebben het in 2007 in omgekeerde volgorde gedaan.

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 31 mrt 2009, 22:39 »
nou kijk, goede reclame voor Bagh Alluin :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7:

JeroenNat

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 01 apr 2009, 20:42 »
Ha Skye, je maakt ons alleen maar nog enthousiaster. Nog leuke tips voor de route dan? Plekken die we zeker niet mogen missen?

Offline Bagh Alluin

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 02 apr 2009, 10:02 »
Skye en Toeter, dank voor jullie verwijzingen naar Bagh Alluin!!
Jeroen en Natasha hebben inmiddels geboekt en wij gaan er voor zorgen dat ze net zo gek worden op Schotland als al die andere schotlandforummers.
Succes met alle voorbereidingen voor jullie Schotland trips.
En voor de Runrig fans: Uit betrouwbare bron: Malcolm is weer thuis en het gaat goed.
En voor de andere pop liefhebbers: Rockness is erg de moeite waard om te bezoeken. http://www.rockness.co.uk/

Hartelijke groet

Jac
Bagh Alluin

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 02 apr 2009, 13:06 »
Graag gedaan Jac. Ik hoop dat we zelf ook nog eens bij jullie langs komen, want ik vond het erg mooi op de buiten Hebriden.

Wat was er dan met Malcolm??

Offline Bagh Alluin

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 02 apr 2009, 15:32 »
Hoi Skye,

Ik dacht dat alle forumleden het wel wisten.
Ik ben net terug van een heerlijke wandeling met Peg onze bordercollie ( werkhond maar ook huishond) in de zon, schreeuwende steenarenden en heel veel herten!

Groeten en wie weet tot .......

Jac
Hier nog het artikeltje over Malcolm.

Runrig guitarist Malcolm Jones seriously ill after collapsing at Waverley station

Mar 10 2009

RUNRIG guitarist Malcolm Jones is seriously ill in hospital today after collapsing at Edinburgh's Waverley train station.

Malcolm, 50, is believed to have become ill on Sunday while returning to his home in Fife after playing with fellow band member Iain Bayne on the Black Isle.

Rungrig have cancelled their tour of Germany, Austria and Switzerland.

The band's official website says: ''We are deeply sorry for the short notice and obvious inconvenience that this will cause.''

Inverness-born Malcolm has been with Runrig since 1978. He also plays pipes and accordion.

''We are sure you will join us in wishing Malcolm a speedy recovery.''

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #8 Gepost op: 02 apr 2009, 16:00 »
wist ik inderdaad niet, maar bedankt.

JeroenNat

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 02 apr 2009, 20:43 »
Mijn Natasha gaat in het dagelijks leven door onder de naam Nathalie. En hoopt ook op net zo'n welkom als haar Russische evenknie... :icon_smile:

Offline Joke

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 03 apr 2009, 11:47 »
quote author=Bagh Alluin link=topic=3399.msg53223#msg53223 date=1238659337]
En voor de Runrig fans: Uit betrouwbare bron: Malcolm is weer thuis en het gaat goed.
En voor de andere pop liefhebbers: Rockness is erg de moeite waard om te bezoeken. http://www.rockness.co.uk/
Hartelijke groet

Jac
Bagh Alluin

[/quote]

Dank je Jac.

Ikzelf wist het (ben lid van de fanclub). En er was afgelopen zondag op BBC2 een "live" optreden van Bruce en Brian en daar werd ook gezegd dat de tour in Denemarken wordt hervat.

Groetjes Joke

Skye, moet je hier eens kijken......  http://runrig.hyves.nl/

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig

JeroenNat

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 06 apr 2009, 17:00 »
heu, ik vroeg reistips hoor. ;-)
(maar dank voor de muzikale ondersteuning)

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #12 Gepost op: 06 apr 2009, 19:40 »
ik zit nog niet op hyves, maar misschien moet ik het nu toch eens overwegen  :laughing7: :laughing7: