Auteur Topic: Overzichtelijke kaart met jeugdherbergen in Schotland  (gelezen 10979 keer)

wim

• Gast
Overzichtelijke kaart met jeugdherbergen in Schotland
« Gepost op: 13 mrt 2006, 17:04 »
We hebben weer eens een kaartje klaar. Dit keer een overzichtelijke kaart van Schotland met veel jeugdherbergen, net zo opgezet als onze campingkaart, de kaart met bezienswaardigheden en de kastelenkaart van Teije en Lies.
http://www.reisverhaleneuropa.nl/herbergen/herberg.htm

Offline Bernice

• Schotland fan
Re: Overzichtelijke kaart met jeugdherbergen in Schotland
« Reactie #1 Gepost op: 20 jan 2009, 12:00 »
Hallo Wim,

Jullie kaarten zijn fantastisch! Ik had afgelopen november via jullie eigen site gereageerd, maar vanwege omstandigheden nog niet verder teruggemaild naar je . Een vriend van ons was terminaal ziek en is in december overleden, heel verdrietig allemaal. Hij, René, was ook een Schotland liefhebber en is er veel met de motor geweest. Als we zelf deze zomer gaan (met de auto) willen we ook 'iets' voor hem doen daar (nog geen inspiratie wàt, misschien ergens een mooie ruwe gedenksteen neerleggen.. we weten 't nog niet).
Ik stuur je binnenkort weer een mail met het vervolg en nog veeeeeel meer vragen over Schotland, oké?

groeten, Bernice

wim

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 20 jan 2009, 16:24 »
Dat is een heftig verhaal wat je hebt geschreven, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. En wat een mooi idee om in Schotland nog iets voor Rene te doen als aandenken. Ik wacht je vervolg en de andere vragen met belangstelling af.

Groetjes, Wim

Offline marga

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 24 jan 2009, 13:21 »
Wat een geweldige kaart weer! :hello2: :icon_thumright:
Vooral de hostels op Lewis en Uist, heel erg gaaf!

Offline McLeo

• Schotland Moderader
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
« Reactie #4 Gepost op: 04 feb 2009, 17:36 »
Zoals altijd Wim ziet het er weer prima uit.
Ik heb in het verleden toen we nog met de tent gingen nog wel eens in een hostel gezeten.
Geen jeugdherberg maar eentje van deze club:
http://www.hostel-scotland.co.uk/

Leo
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.