Auteur Topic: vlucht annuleren?  (gelezen 9080 keer)

Offline mary

• Schotland fan
  • Mary Street...bestaat echt
vlucht annuleren?
« Gepost op: 28 feb 2009, 09:09 »
Ik heb een vlucht geboekt bij Ryan Air voor 29 april, ik zou de whw gaan stappen.Nu weet ik echter sinds eergisteren dat ik een operatie moet ondergaan.Ik heb al eens nagekeken op de website van Ryan AIR,maar vind alleen iets terug over wijzigingen,niet annuleren,wijzigingen kosten 25 euro per enkele vlucht,maar dan moet ik wel meteen de datum veranderen maar ik weet niet wanneer ik na de operatie kan vertrekken :dontknow: heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit moet oplossen?

Offline Toeter

• Schotland fan
Re: vlucht annuleren?
« Reactie #1 Gepost op: 28 feb 2009, 10:02 »
Ik heb er geen ervaring mee, als je een vlucht moet annuleren. Waarom bel je niet naar Ryan Air en leg je probleem uit?

Offline Bugs

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 28 feb 2009, 11:39 »
Je annuleringsverzekering betaald de kosten. Ik neem tenminste aan dat je een annulerings en reisverzekering hebt afgesloten?

Offline Jazz

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 03 mrt 2009, 17:08 »
Ik heb 1 keer een Ryanair vlucht geboekt die ik achteraf wilde annuleren. Dat kon niet volgens een dame aan de balie op Prestwick Airport, daar doen ze kennelijk niet aan :nooo Geld terug krijg je niet en je hoeft ook niet te laten weten dat je niet meevliegt. Dat kreeg ik toen in elk geval te horen.

Succes met de operatie!
Life is a waste of time.. Time is a waste of life.. Get wasted all the time.. And you'll have the time of your life!

Offline mary

• Schotland fan
  • Mary Street...bestaat echt
« Reactie #4 Gepost op: 04 mrt 2009, 11:54 »
Ik heb ondertussen begrepen dat je de datum van de vlucht kunt annuleren,tot 4 uur voor vertrek,mits bijbetaling van 50 euro.De normale herstelperiode na de operatie bedraagt zo'n 6 weken dus ik hou nog de hoop dat ik toch kan vertrekken(wishfull thinking),maar waarschijnlijk gaat dit niet lukken,dus iik wacht af tot de laatste moment en verzet dan m'n vlucht,ze pakken me deze trektocht in elk geval niet af ;)
bedankt voor het antwoord.....