Auteur Topic: Wij vertrekken voor de 2de keer op 23 juli - met de motor  (gelezen 8330 keer)

Jurgen en Elena

• Gast
Wij vertrekken voor de 2de keer op 23 juli - met de motor
« Gepost op: 15 mrt 2006, 21:30 »
Hoi allen,

Leuk forum!

Wij vertrekken 23 juli voor de 2de keer naar Schotland. We gaan - net zoals vorig jaar - met zen tweetjes op 1 motor. We vonden het vorige keer zo'n zalige trip, dat we direct terug wilden ;-). Vorig jaar hebben we redelijk wat highlands gedaan, met daarnaast ook de bekende steden als Glasgow etc. Deze keer gaan we waarschijnlijk voor 100% highlands omdat dat met de motor toch een heeeeel stuk leuker is dan zo'n drukke stad! :-D.

Ow ja, voor de reis van vorig jaar heb ik een reeks mapsource (GPS software) routes en waypoints gemaakt. Mocht je interesse hebben, laat het dan even weten, dan kan ik ze wel ff mailen...

Groetjes,

Elena & Jurgen
Ede

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: Wij vertrekken voor de 2de keer op 23 juli - met de motor
« Reactie #1 Gepost op: 15 mrt 2006, 21:57 »
Hoi Elena en Jurgen,

welkom op het forum en leuk dat je al direct zo'n mooi aanbod doet!
Misschien is het wel een goed idee om een categorie routes te maken. We hebben zelf een tomtomgo maar weten nog niet goed hoe we daarin ook gereden routes kunnen opslaan. Er is wel software voor, maar dan wordt alleen de route opgenomen en kun je de routeplanner weer niet gebruiken. Wij hebben in ieder geval wel belangstelling!

FJR Freak

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 16 mrt 2006, 07:17 »
Hoi Elena en Jurgen.  :wave:

Leuk om weer eens motorrijder(s) op het forum te verwelkomen, er zijn buiten mijzelf nog een paar fanatieke motorrijders op dit forum actief die dit jaar ook met de motor naar Schotland gaan. Wij "mijn vrouw en ik" gaan dit jaar in juni voor de voor de 4e keer "met de motor" naar Schotland, we verblijven in een huisje in Delny 40km noordelijk van Inverness, en ook wij blijven de gehele vakantie in het noorden. Mijn motor is voorzien van een Garmin 2610 + Waypoint Cradle GPS syteem, ik ben zo al heel de winter een beetje bezig geweest om mooie routes in MapSource op de pc uit te zetten met uiteraard de nodige bezienswaardigheden (als Waypoints) op deze routes, wat dat betreft zijn we er weer klaar voor.

En Teije het is misschien nog niet zo gek idee om een onderdeel toeristische auto/motor/wandel/fiets routes in Schotland te maken, e.v.t.  weer onderverdeeld in twee groepen GPS en zeg maar Papieren routes.
 :icon_thumleft:

Offline lucsa

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 16 mrt 2006, 16:01 »
Welkom op het forum Elena en Jurgen. :hello2:
Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 16 mrt 2006, 16:08 »
Ook welkom nu? van een wandelaar,je ziet ,hier zit alles door elkaar :happy7:.Hopelijk hebben we veel plezier met elkaar op t forum :hello2:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #5 Gepost op: 16 mrt 2006, 19:20 »
Hoi Jurgen en Elena :wave:? ook welkom van mij Een glasgow-gekke islomaniac die vastzit aan een vriendje die motor-gek is, maar er geen een meer heeft :icon_silent:

Leuk idee trouwens, van de routes!? :thumbsup:

Marien

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 17 mrt 2006, 11:36 »
Blijf het heerlijk vinden dat er een hoop Schotland gekken zijn! Have a good holiday! Ok, ik weet het, het duurt nog effe.  :icon_smile:

Lies

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 19 mrt 2006, 22:12 »
Hoi Jurgen en Elena,

beetje laat maar ook van mij natuurlijk een hartelijk welkom en veel plezier op dit forum