Auteur Topic: Vernieuwde Layout Campingpagina's Schotland en meer gegevens  (gelezen 8499 keer)

wim

• Gast
Na maanden is er een een einde gekomen aan het wijzigen van meer dan 400 campingpagina's om deze te voorzien van een andere layout en daar meer informatie aan toe te voegen. De overzichtelijke campingkaart is niet gewijzigd.
De kaartjes hebben nu ongeveer hetzelfde uiterlijk als de Camperkaart Schotland, de Campingkaart Ierland en de Camperkaart Ierland.
Zo zijn de gedetailleerde kaartje verdwenen omdat je via Google Maps ook al een gedetailleerd kaartje tevoorschijn kunt toveren.
De symbooltjes van de 18 faciliteiten zijn gebleven.

Verder is er meer informatie over :
* Beschrijving
* Route
* Ligging
* Aantal Staanplaatsen
* Plaatsen met elektra (aantal en Ampére)
* Wastafels (Individuele wascabines, familiewascabines, babyroom)
* Afwasbakken (Al dan niet tegen extra betaling)
* Textielwasbakken (Al dan niet tegen extra betaling)
* Douches (Al dan niet tegen extra betaling)
* Ook wordt aangegeven of er een mogelijkheid is om te internetten

Natuurlijk zijn alle beoordelingen, inclusief cijfers en een gemiddeld beoordelingcijfer, ook meegenomen.

Mocht er het één en ander mis zijn, dode links, onjuiste gegevens etc. dan hoor ik dat graag en zal dit dan zo spoedig mogelijk herstellen.
Mocht je van een bepaalde camping over meer informatie beschikken dan hoor ik dat ook graag.

En mochten er mensen zijn die één of meerdere campings hebben bezocht in Schotland en deze een beoordeling willen geven dan kun je het volgende formulier invullen : http://www.reisverhaleneuropa.nl/contact.html

http://www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm

Groetjes, Wim

Thom

• Gast
Re: Vernieuwde Layout Campingpagina's Schotland en meer gegevens
« Reactie #1 Gepost op: 24 okt 2008, 11:49 »
Hartelijk bedankt, dan kunnen we alvast een beetje plannen waar zowel onze tent als hond welkom is.

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 24 okt 2008, 12:32 »
Leuke site

We zitten er aan te denken om weer een huisje te huren volgend jaar ergens in de Highlands maar een chalet op een camping kan natuurlijk ook.

Heel erg bedankt

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 25 okt 2008, 10:46 »
Hoi Wim,

Jullie pagina maakt onderdeel uit van onze planmap voor vakanties in Schottië. Goed dat je het hebt geactualiseerd en no0gmaals complimenten voor de heldere en professionele opzet ervan.  :icon_salut:

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 25 okt 2008, 17:20 »
Hallo Wim

Jullie hebben weer heel wat werk verzet, om alles zo mooi overzichtelijk neer te zetten.
Bedankt daarvoor  :icon_thumleft:
Het ziet er allemaal netjes en overzichtelijk uit, van wat ik zo even snel heb bekeken.
Zal zeker weer gebruik maken van jullie site.

Groetjes Petra

Offline McLeo

• Schotland Moderader
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
« Reactie #5 Gepost op: 27 okt 2008, 06:39 »
Wim,

Ziet er goed uit en ik maakte al gebruik van de site maar dat wist je al.
Ik heb weer eens met plezier rondgekeken.

Leo
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.

Offline eddy en miranda

• Schotland fan
« Reactie #6 Gepost op: 28 okt 2008, 13:53 »
Wim       :icon_thumleft:

ziet er nog weer beter uit!!
we blijven de site dus ook gebruiken voor de planning van de vakantie van 2009

we zullen je de beoordelingen van de campings die we dan gaan bezoeken natuurlijk weer doorgeven!!

groeten
Eddy

henriette veld

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 18 apr 2009, 00:47 »
Heerlijk wat een prachtige kaart!!!!! Ik heb ook nog een camping bezocht die er niet op staat. Daar heb ik ook een evaluatie van geschreven. Eventueel heb ik er ook foto's van!!!! :sunny:

wim

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 18 apr 2009, 13:20 »
Beste Henriette,

Je kunt een camping die je bezocht hebt, en nog niet op de kaart staat, aanmelden door gebruik te maken van het beoordelingsformulier ; http://www.reisverhaleneuropa.nl/contact.html

Met behulp van dit formulier kun je de camping beoordelen en er een verhaaltje aan toevoegen wat je van deze camping vond.
Ook op de campingkaart, http://www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm, vind je een button (Beoordelen) naar het formulier.
Ik zie vanzelf wel of deze camping op onze kaart voorkomt, zo niet, dan voeg ik de camping toe op de kaart.

Geef wel even aan waar de camping zich bevindt, en/of een eventueel website adres.

Als ik de gegevens binnen heb zal ik er voor zorgen dat de camping toegevoegd wordt op onze kaart en ontvang je een email van ons dat de gegevens verwerkt zijn.

Foto's kun je sturen via ons email adres ; info@reisverhaleneuropa.nl

Alvast bedankt voor je medewerking.

Wim

henriette veld

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 18 apr 2009, 19:20 »
Hey Wim!!!!

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met wat info + 2 kleine foto's (samen 1 mb), maar de mail bouncet...... ik denk dat je mailbox vol zit!!!!! :bagpipe dus ik heb nog een bericht gestuurd, zonder foto's. Groeten,
Henriette