Auteur Topic: Campings zoeken in Schotland via internet  (gelezen 25831 keer)

Offline Ina

• Schotland fan
Re: Campings zoeken in Schotland via internet
« Reactie #25 Gepost op: 16 jul 2006, 17:03 »
Ja Auchnahllin had ik al meer gehoord, ligt inderdaad waar wij graag een paar dagen in de buurt willen staan.
Kijken of er plaats is, ik hou niet zo van reserveren.
Wij moeten nog 2 weekjes wachten, ik hoop dat het mooie weer tegen die tijd niet op is!
bedankt en ook alvast een fijne vakantie!

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 17 jul 2006, 21:09 »
Complimenten Wim!

Da's een erg goeie kaart en ik heb het dan ook direct in mijn favoriten gezet voor "future reference" want 2007 staat weer in het teken van Scotland, na onze ervaringen (geen negatieve, gewoon mindere...) in het zuiden van Engeland. Wales was nice maar we willen toch "Glenns en Beinns" hebben.
Jou (jullie) kaart en dit forum gaat daar toch wel een grote rol bij spelen. Natuurlijk zal ik mijn ervaringen op campings delen maar alle camping waar wij met de camper zijn geweest staan inderdaad al op jouw kaart!

Had ik al gezegd wat een goeie kaart ik het vind? :icon_thumleft:

wim

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 19 jul 2006, 08:00 »
Allereerst dank voor de lovende woorden. Ja, schotland, het heeft iets wat je niet zo ??n twee drie kunt omschrijven. Zou het de rust zijn waar je in terecht komt of de schotten die erg behulpzaam en ontzettend aardig zijn?
Wij zijn ook in Wales en aan de zuidkust van Engeland geweest maar inderdaad, Schotland heeft iets.
Ik lees dat jullie een camper bezitten, dus wijs ik jullie ook nog even op de camperkaart, maar misschien had je die al ontdekt.
Tevens is er de mogelijkheid om de campings te beoordelen, ik zeg maar zo, hoe meer informatie hoe beter, maar dit terzijde.
Nogmaals dank, en elke tip is welkom.

Gwen

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 10 aug 2006, 21:05 »
De kaarten maar even geprint, zodat we in ieder geval alle info bij ons hebben. Het enige jammere vind ik dat je niet heel snel een lijst krijgt met adressen erbij, maar met alleen de namen en ongeveer locatie komen we er vast ook wel.
De kaart ziet er in ieder geval top uit en wij hebben al veel voorpret gehad met het zoeken naar campings.
Na onze vakantie zal ik wel wat beoordelingen vermelden.
Ben zeer benieuwd, dit wordt de eerste keer Schotland

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #29 Gepost op: 27 aug 2006, 21:30 »
hoi ina

wij zijn naar de auchnahillin camping geweest in daviot. heel eenvoudig, maar goed en nieuw sanitair en hele aardige eigenaren, don en anita gibson. wij gaan er dit jaar voor de derde keer naartoe en het is vlakbij inverness.

kijk eens op http://www.auchnahillin.co.uk/

fijne vakantie. wij moeten nog een maandje wachten en dan gaan we weer drie weken naar dat fantastische schotland.

groetjes karin

Hoi Karin, wij zijn in Daviot geweest, inderdaad een hele aardige eigenaar. Hij vertelde dat hij vrienden uit Nederland verwachtte op woensdag 16 augustus die Ron en Karin heten. Als ze op tijd aankwamen moesten we beslist 's avonds naar de pub met elkaar, maar helaas die dag geen Ron en Karin en de volgende dag zijn wij al vroeg naar Stonehaven vertrokken. Zijn jullie dat?

wim

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 15 jun 2007, 14:41 »
Even een wijziging doorgeven i.v.m. de campingkaart Schotland.
De beoordelingen moest je voorheen via een omweg lezen, nu staan ze direct op de pagina van desbetreffende camping.
Van daaruit is er een link naar de website van de camping.
Mochten er nog mensen zijn die een camping willen beoordelen, graag, meer beoordelingen, meer informatie !!
Beoordelingen kun je geven via de campingkaart  'Een camping beoordelen'  ; http://www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm

Tevens ben ik bezig om alle bereikbare campings te mailen voor de actuele informatie.
Een camping die inmiddels meegewerkt heeft wordt op de pagina aangegeven met INFO (Maand-Jaar)
Mochten er nog wensen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes, Wim

liesbeth

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 18 jun 2007, 23:52 »
hallo schotlandgangers, wij zijn op zoek naar een of meer campings die ook geschikt zijn voor pubers (14 en 16 jaar) en ook nog eens mooi gelegen..... we hebben maar 10 dagen dus we kunnen het ons niet permitteren een verkeerde keus te maken! Dus als jullie ooit een camping hebben bezocht waar oudere jeugd gezellig bij elkaar komt, laat het ons weten!

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #32 Gepost op: 19 jun 2007, 21:18 »
hallo schotlandgangers, wij zijn op zoek naar een of meer campings die ook geschikt zijn voor pubers (14 en 16 jaar) en ook nog eens mooi gelegen..... we hebben maar 10 dagen dus we kunnen het ons niet permitteren een verkeerde keus te maken! Dus als jullie ooit een camping hebben bezocht waar oudere jeugd gezellig bij elkaar komt, laat het ons weten!

Weinig! Je moet het maar net treffen, ik denk dat je de meeste kans hebt op grote campings als Blair Athol, Grantown on Spey ( in het hoogseizoen moet je hier boeken!) enz.
Eén van de weinige campings waar wij redelijk veel jongeren zagen (maar wij zoeken altijd kleine, stille campings) was in Stonehaven, strand en een verwarmd openluchtzwembad naast de camping, maar daar zit je niet erg centraal.