Poll

Ben jij iemand die graag een jaar in Schotland wil wonen en werken?

ja, waar kan ik me aanmelden?
1 (20%)
Wanneer kan ik vertrekken?
2 (40%)
Kan ik niet twee jaar?
0 (0%)
Nee
2 (40%)

Totaal aantal stemmen: 2

Auteur Topic: Ben jij of ken jij iemand die voor een jaar in Schotland wil wonen en werken?  (gelezen 5666 keer)

manpowerry

• Gast
Hallo,

Langs deze weg wil ik je laten weten dat wij kandidaten zoeken die voor minimaal een jaar als klantenservicemedewerker bij IBM in Schotland willen werken.
Je beantwoord vragen m.b.t. de hard- en software van IBM, hiervoor krijg je een interne opleiding.

Voldoe je aan de volgende eisen en ben je toe aan wat spanning en avontuur?

- MBO werk- en denkniveau
- Klantvriendelijk
- Goede telefoonstem
- Goede beheersing van de Engelse taal

Neem voor meer informatie nu contact op met Rina Ypma van werving en selectie Manpower 06-10926889

Manpower regelt de volgende zaken:

- Samen met jou gaan wij op zoek naar huisvesting (wij hebben contracten met woningbouwverenigingen)
- De eerste tien overnachtingen betaald Manpower voor jou een bed and breakfast.
- Manpower verzorgt de contacten met IBM.
- Goede begeleiding ter plaatse door een medewerker van Manpower.
- Verhuisbonus.
- Ticket.

Offline macstonemountain

• Schotland fan
Hebben jullie in Schotland misschien ook een vacature; Touwslager ?!

Albert

Offline Freebird

• Schotland fan
Is deze vraag niet ook al vorig jaar gesteld?   :icon_scratch:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Is deze vraag niet ook al vorig jaar gesteld?   :icon_scratch:

Volgens mij zijn uitzendbureaus al een paar jaar mensen aan het werven voor dit soort banen in Schotland, blijkbaar een enorm hoog verloop en/of wil het niet echt lukken met het ronselen van mensen of zijn de bedrijven niet zo leuk dat mensen er blijven werken?

Offline Freebird

• Schotland fan
Zoiets dacht ik ook, eigenlijk. Weet je Sas, ik heb -toen ik nog werkeloos was- erg slechte ervaringen met uitzendbureaus gehad; Mooie gesprekken maar als het op afspraken nakomen aankomt zijn ze niet thuis. Hoe vaak ik niet al teruggebeld zou worden. :dontknow:

Dus ik hoop van ganser harte dat Manpower daar anders over denkt...  :tongue3:

Offline Dirk

• Schotland fan
Als je al plannen hebt om te verhuizen naar Schotland en je wilt zo snel mogenlijk werk hebben dan kan het makkelijk zijn als dat via deze weg kan.
Zal me niks verbazen dat er een aantal mensen bij zijn die het zo doen en dan meteen op zoek gaan naar ander werk.
Nu zie ik staan dat je gevraagd word of je een jaar wil werken dus zal me niks verbazen dat ze je een jaar vast willen leggen door het verschaffen van vervoer naar Schotland en het regelen van een woon voorziening dus zou er niet zomaar op afstappen.

Ook is het dat als je in Greenock zit dat je in een uithoek zit en persoonlijk vind ik Greenock nou niet echt een stad wat er leuk uitziet.

Offline McLeo

• Schotland Moderader
  • visiting Scotland since 1978, FOL 93701
Ze zoeken zeker geen ambtenaar met verstand van toezicht op radiocommunicatie????

Jammer  :sad1:
Wij reden rond in 4 VW campers nu een mooie dubbelcabine met soms een caravan erachter.