Auteur Topic: en Skye gaat toch nog naar Schotland dit jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (gelezen 17203 keer)

Offline skye

• Schotland fan
Yes Yes Yes
dacht even dat het niet meer zou lukken, we haden eigenlijk eind september gewild, maar dat zat er toch niet in. Nou gaan we elk jaar ergens in Engelnd of Schotland kerstshoppen. We aten te denken om naar York te gaan deze ker. Maar toen stond er in de Varagids en aanbieding voor een paar dagen in New Lanark. dus hebben we een half uurtjegeleden dat geboekt. We gaan 26 november heen en 29 november terug. Eigen auto mee, dus dan ben je ook nog wat flexibeler.
Ik hoop eigenlijk heel erg dat we dit jaar ergens de rendieren als Christmasreindeer te kunnen zien. Mijn eigen geadopteerde rendier Biscuit is een Christmas reindeer, zelfs een van de beste dieze hebben. Hij gaat dan ook vaak mee. zou natuurlijk helemaal super zijn als ik hem in aktie kon zien. Maar goed, even het programma afwachte dan, dat wordt bekend in de newsletter van oktober. En dan ook maar hopen dat er niet weer van die  rare ziektes komen zoals vorig jaar, toen hebben ze een heleboel kerstaktiviteiten moeten schrappen omdat ze die gebieden niet in konden met de rendieren.
En anders zitten we ook nog redelijk in de buurt van Edinburgh, gaan we daar een dagje heen.

we vermaken ons wel  :aye :aye :aye :aye :aye :aye

SKYE IS HAPPY  :hello2: :hello2: :aye :aye :bagpipe :sunny: :kilt2 :icon_cheers: :icon_cheers: :thumbsup:

Offline Mull

• Schotland fan
Wat een mazzelkont ben jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tongue3: :aye :laughing7:

Offline Toeter

• Schotland fan
Ik ben jaloers.  ;)

Toeter

Offline skye

• Schotland fan
ja echt wel. Ik ben ook zo blij :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye

Offline Mull

• Schotland fan
ja echt wel. Ik ben ook zo blij :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye
Kan het me voorstellen ja.... :laughing7:

Offline Wilma

• Schotland fan
nou Skye, wat leuk voor je, toch weer even naar Schotland. super hoor. :hello2:

Offline skye

• Schotland fan
 :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye

Offline Mull

• Schotland fan
:aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye
Wat knik je vriendelijk alsmaar? :aye :aye :aye :aye :aye :aye

Offline skye

• Schotland fan
 :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

zo beter dan  :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7:

Offline Mull

• Schotland fan

Offline It Swarte Skiep

• Schotland fan
  • Born to be sheep
Wat lees ik:   :o SKYE DIT JAAR NOG NAAR SCHOTLAND  :o

Geweldig. Ook al is het maar een paar dagen. Lang genoeg om er weer even helemaal te zijn.

Offline macstonemountain

• Schotland fan
Super Skye ! ook wij zijn errug blij voor jullie  :aye  :icon_sunny:

Albert

Offline goud

• Schotland fan
  • www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
Leuk hoor. Lekker Kerstshoppen. :newyear :newyear :newyear Wij gaan in Dec. nog een weekje Engeland doen.

Margolia

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Te gek zeg, lekker joh!  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Offline Petra

• Schotland fan
Hallo skye

Je wilde niet achterblijven hè.
Komt het toch nog voor elkaar.
Veel plezier.

Groetjes Petra

Offline Toeter

• Schotland fan
Ha Skye,

Ben je al aan het aftellen?  :laughing7:

Toeter

Offline skye

• Schotland fan
een beetje wel ja  :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye

Offline skye

• Schotland fan
ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin  :piper3  :piper3
Ik wil mijn rendier zien, ik wil een rendier zien, ik wil een kerstrendier zien  :kilt1 :kilt1
ik ga shoppen, boekenwinkel, boekenwinkel, boekenwinkel, en de disneystore ( als we tenminste in een grote stad komen, maar de rendieren gaan voor) en kerstkaaren, veel kerstkaarten ( niet dat ik die nog niet heb, ik verzamel kaarten, dus heb nog een voorraad voor een jaar of twee, maar val altijd weer voor mooie nieuwe kaarten :aye :aye :aye :aye :aye :aye :aye
Lekker Schots ontbijtje, de pub in,  :drinky :drinky lekker eten. veel foto's maken  :camera :camera Aangezien jullie ongevee r wel weten waar ik heen ga zal het niet zo handig zijn om ze te plaatsen bij de raadfoto's, maar je weet maar nooit. Zoek ik wel een straat in een supergehucht uit, en mogen julie raden hoe die straat heet  :tongue3:

AAAARRRGGHHH nog zo lang wachten

Offline Erik

• Schotland fan
Skye je moet toch nog even geduld hebben  :hypocriet
An áit a bhfuil do chroí is ann a thabharfas do chosa thú

Offline noorman

• Schotland fan
Heel veel plezier en niet teveel  :drinky :drinky hoor . We willen als je weer terug bent alleen mooie verhalen horen  :tongue3:

Offline Toeter

• Schotland fan
en de foto's van de rendieren zien.  :aye :aye :aye

Offline skye

• Schotland fan
Skye gaat zo langzamerhand maar eens een shoppinglist maken :aye :aye

-boek over Skye uit die ene serie
-boeken over de outer hebrides uitdie andere serie
-reindeer kalender
-reindeer teatowel
-reindeerkaarten
-chips in smaakjes die je in NL niet kan kopen
-potjes currysaus
-doubledeckers ( chocola) voor PJ
-kerstkaarten,kerstkaarten en nog meer kerstkaarten
DISNEYSTORE  DISNEYSTORE DISNEYSTORE ( als we tenminste in Edinburgh komen  :hypocriet

Offline Wilma

• Schotland fan
Skye gaat zo langzamerhand maar eens een shoppinglist maken :aye :aye

-boek over Skye uit die ene serie

Je weet dat die serie in Port Logan is opgenomen?
Als je in de buurt van Stranraer bent, moet je eens een uurtje doorrijden, je herkent het echt wel, die leuke huisjes, het strand.
We konden de contouren van Ierland zien!

Offline skye

• Schotland fan
ik bedoel eigenlijk een boek uit een serie boeken Wilma. We komen volgende week niet bij skye, maar volgend zomer ook niet vrees ik. Afijn, ik heb al eerder een vakantie in Schotland zonder Skye overleefd, dus het zal volgend jaar ook wel weer lukken. Ik zal die serie die ik bedoel eens opzoeken, maar heb nu wat weinig tijd.

Maar eh,    Skye heeft er zin in :aye :aye :aye :aye :aye

Offline Wilma

• Schotland fan
Nu ben ik dus wel heel erg benieuwd  :icon_scratch: welk boek dat is, ik dacht dat je de serie 2000 acres of Skye bedoelde.
Maar het schiet nu lekker op he? Heerlijk vooruitzicht.