Auteur Topic: 4x4  (gelezen 5720 keer)

arthur

• Gast
4x4
« Gepost op: 31 aug 2008, 00:28 »
dag schotland gekken rijden er mensen op dit forum een jeep of een ander 4x4 voertuig??
misschien is het wel een keer leuk om met mekaar een keer in schotland te gaan terreinrijden en gelijk er een vakantie aan plukken...

ik hoor het wel uuuuuuuuhhhhhhh ik lees het wel hahaha :bonk :bonk

Offline macstonemountain

• Schotland fan
Re: 4x4
« Reactie #1 Gepost op: 21 sep 2008, 16:35 »
Hee Arthur, heb wel een 4x4 maar verder dan een modderig zandpad is die niet gekomen, vind het eigenlijk ook zonde  :-[
Maar misschien als ie wat ouder is, maar dan moeten er eerst wat smallere banden onder en een draaicirkel van 20 mtr. is ook niet echt praktisch.
Heb het wel eens een keer gedaan en vond het wel super mooi om te doen, alleen met een oude defender van een ander  ;)

Maar wat heb jij dan voor een 4x4 ? en doe je veel aan terreinrijden ?

Albert

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 21 sep 2008, 17:25 »
Hallo macstonemountain

Geloof dat er speciale spuitbussen in de handel zijn, zodat je het kunt laten lijken dat je behoorlijk door de drek bent gereden.
Echt dit is geen geintje van me, heb het eens gelezen in artikel over terreinwagens.

Groetjes Petra

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 21 sep 2008, 17:32 »
Ja daar heb ik wel eens van gehoord, wel fout hoor ! hahaha
Maar mijn banden steken net iets uit de wielkast dus ik hoef maar even aan mijn stuur te trekken om de hele zijkant onder de spetters te laten komen.  ;)

Albert

Offline Petra

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 21 sep 2008, 21:42 »
Hé macstonemountain

Even wat anders, ik zie dat je nu weer met de auto gaat ipv. met de fiets!  :laughing7:

Groetjes Petra

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 22 sep 2008, 07:51 »
Ja de fiets fietste achteruit en dat kan natuurlijk niet  ;) dus dan maar de auto hé

arthur

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 29 sep 2008, 15:28 »
auto is ook veel makkelijker dan een fiets je blijft teminste droog hahaha hahahaha

indy128

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 30 sep 2008, 23:32 »
 :wave: macstonemountain

Maar mijn banden steken net iets uit de wielkast dus ik hoef maar even aan mijn stuur te trekken om de hele zijkant onder de spetters te laten komen.

Daar zijn spatlappen voor,scheeld weer een was beurt  :hello2:

indy128

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 30 sep 2008, 23:45 »

Maar wat heb jij dan voor een 4x4 ? en doe je veel aan terreinrijden ?
Albert

Ik zal maar ff antwoorden voor hem,heeft het erg druk met school en werk  :dontknow: Ja als je wat wil berijken in de maatschappij zal je er voor moeten knokken.
Maar het is een Feroza resintop ELII

groetjes indy128

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 01 okt 2008, 19:39 »
 :wave: is indy128 en Arthur dan het zelfde of heb ik nu weer wat gemist. ?! vader & zoon ?

Ja ik heb een Defender 130 maar jij gebruikt hem voor terreinrijden dan ?

indy128

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 02 okt 2008, 13:46 »
 :wave:  macstonemountain

nee wij zijn niet de zelfde,en ook geen vader en zoon !!

Ik help je ff uit de brand  :icon_scratch: We hebben wel veel gemeen  :drinky dat wel.Maar Arthur werkt bij mij partner al jaren in de slijterij als partimer,tevens loop hij daar stage van school.En we wonen z'n 4á5 km hemelsbreed bij elkaar van daan.En als er proeverijen zijn,zijn we er als de kippen bij   :laughing7:

Ja ik heb een Defender 130 maar jij gebruikt hem voor terreinrijden dan ? ja .. en voor dagelijks vervoer.

gr-indy128

ps: ik vraag hem wel ff om verdere uitleg tegeven,dit houdt de topic een beetje levendig

Offline Pixie

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 22 dec 2008, 17:29 »

Maar mijn banden steken net iets uit de wielkast dus ik hoef maar even aan mijn stuur te trekken om de hele zijkant onder de spetters te laten komen.

Daar zijn spatlappen voor,scheeld weer een was beurt  :hello2:

Mja, dan heb je spatlappen en blijken mijn banden toch nog net 2 mm te ver uit hun kassen te steken, waardoor hij binnen de minuut terug vol hangt met spetters.
Een Defender zonder modder is als een ... (vul zelf maar aan ;) )

Offline T4

• Schotland fan
  • The power of the Kilt
« Reactie #12 Gepost op: 22 dec 2008, 21:43 »
Een Defender zonder modder is als een ...

.......whisky zonder turfsmaak   :laughing7:

Offline Pixie

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 22 dec 2008, 21:47 »
zou goed kunnen ... ik drink geen alcohol ;)

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
« Reactie #14 Gepost op: 23 dec 2008, 07:27 »
.......whisky zonder turfsmaak   :laughing7:

Is niet helemaal waar, Glen Goyne is zonder turf gemaakt en smaakt ook prima!

Offline Joke

• Schotland fan
« Reactie #15 Gepost op: 23 dec 2008, 13:19 »
:wave:  macstonemountain

nee wij zijn niet de zelfde,en ook geen vader en zoon !!

Ik help je ff uit de brand  :icon_scratch: We hebben wel veel gemeen  :drinky dat wel.Maar Arthur werkt bij mij partner al jaren in de slijterij als partimer,tevens loop hij daar stage van school.En we wonen z'n 4á5 km hemelsbreed bij elkaar van daan.En als er proeverijen zijn,zijn we er als de kippen bij   :laughing7:

Ja ik heb een Defender 130 maar jij gebruikt hem voor terreinrijden dan ? ja .. en voor dagelijks vervoer.

gr-indy128

ps: ik vraag hem wel ff om verdere uitleg tegeven,dit houdt de topic een beetje levendig

Leuk als je leest dat men het heeft over mijn zoon !!
Hij werkt nu inderdaad van 9 tot 9, maar ik zal hem vragen of hij even wil inloggen op het forum!
Groetjes Joke
"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig