Auteur Topic: Kalender  (gelezen 3634 keer)

Offline Teije

• Administrator
  • *
Kalender
« Gepost op: 14 jan 2006, 00:06 »
Behalve in het hoofdmenu van de site hebben we boven het forum ook een linkje naar de kalender staan, en omgekeerd ook in de kalender naar het forum. Beide openen een nieuw scherm.
In principe kunnen er allerlei soorten 'evenementen' op 1 kalender, dus ook tv-programma's (wat al als categorie is aangemaakt). Je kunt door linksonder op Categorie te klikken bv. kiezen dat je alleen de tv-programma's wilt zien.

Ik wil tzt. in ieder geval ook een kalender maken voor evenementen in Schotland zoals de diverse Highland Games. Dan kun je snel zien of er wat speciaals te doen is als je naar Schotland gaat.

Het gebruikmaken van dezelfde inlognaam en wachtwoord gaat waarschijnlijk niet lukken, dus ik maak een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aan die naar alle forumleden wordt gemaild, de user 'test' verdwijnt dan.
Mensen die een emailtje willen hebben als er iets nieuws wordt toegevoegd, moeten dit maar even mailen, daar kan ik nl. wel een lijst van aanmaken.

Offline Ina

• Schotland fan
Re: Kalender
« Reactie #1 Gepost op: 13 feb 2006, 16:11 »
Krijgt dit icoontje ook een kleurtje als er een nieuw item op de kalender wordt geplaatst? :happy10:

sorry, had onderstaande niet goed gelezen, wil wel graag een mailtje als het niet te veel werk voor je wordt.

Offline Ina

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 20 feb 2006, 21:21 »
Het lukt mij ook niet om iets op de kalender te zetten, ik kan niet inloggen. :help:

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 20 feb 2006, 21:24 »
Ik kan helaas de databases voor gebruikers van de kalender en het forum nog niet samenvoegen (te weinig verstand...  :dontknow:), maar ik heb jullie ooit een mailtje gestuurd met de inlognaam voor forumleden. Ik zal het nogmaals even doorsturen.
En, ik weet het, ik moet nodig weer met de kalender aan de gang...  :sad1:

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 04 apr 2006, 20:46 »
Ik heb een vraagje over de verjaardag/vacantiekalender.Is het mogelijk om een datum aan te passen zonder daarvoor weer een bericht te moeten aanmaken?Dus een al geplaatste datum aanpassen?

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 04 apr 2006, 21:03 »
Hoi Gerda,

ja, als je als eigenaar of maker van het bericht in de kalender op de ingevoerde activiteit klikt, krijg je het bericht te zien en helemaal onderaan de optie Koppel bericht aan kalender: .
Als je daarop klikt kun je de begindatum aanpassen en het aantal dagen dat het duurt.