Auteur Topic: vliegen naar Edinburgh  (gelezen 8232 keer)

Greygoatee

• Gast
vliegen naar Edinburgh
« Gepost op: 30 jun 2008, 10:40 »
Ik woon in het noorden van NL (Ameland) en binnenkort ga ik regelmatig  naar Edinburgh.
Wie kan mij tips geven m.b.t. goedkope vluchten vanuit: Groningen en Amsterdam.

Luchthaven Bremen zou ook een optie zijn; Is voor mij 3 uur rijden.
maar dan zit ik wel met parkeren en i.v.m. de afvaarten van de veerboot:  logies

groetjes
Theo

Offline Roald

• Schotland fan
Re: vliegen naar Edinburgh
« Reactie #1 Gepost op: 30 jun 2008, 16:13 »
BMI vliegt vanaf Eelde naar Aberdeen, maar ja, dan moet je dus nog steeds een paar uur reizen. Schiet ook niet op.

Easyjet vliegt op Edinburgh (vanaf Schiphol). Op http://www.edinburghairport.com/portal/page/EDI%5EFlight+Information%5EDestination+Map/ is te zien dat er een verbinding Bremen - Edinburgh is; uitgevoerd door Ryanair.
Leven en laten leven

Brigiet

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 01 jul 2008, 17:21 »
Ik woon in het noorden van NL (Ameland) en binnenkort ga ik regelmatig  naar Edinburgh.
Wie kan mij tips geven m.b.t. goedkope vluchten vanuit: Groningen en Amsterdam.

Het is misschien een eindje rijden, maar vanaf airport weeze (Duitsland) vliegt Ryanair voor heel weinig naar Edinburgh. Dit ligt vlak over de grens bij Nijmegen. Op sommige data in augustus bv betaal je slechts luchthavenbelasting (en helaas 30 euro extra voor je in te checken bagage van 15 kg).

Gr. Brigiet

Greygoatee

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 10 jul 2008, 19:14 »
Dank!  Tzt. ga ik kijken wat de beste opties zijn: Amsterdam, Bremen of Weeze.
Het wordt een kwestie van uitrekenen van de overige vervoerskosten, parkeren en eventueel logies wanneer de vertrek c.q. aankomsttijden zodanig vallen dat ik de eerste- cq. laatste boot kan halen.
Tja, Heel leuk op een eiland wonen.............. ;-)