Auteur Topic: Jaartje of langer naar Schotland? Volledige begeleiding!  (gelezen 5211 keer)

Marije Wierda

• Gast
Jaartje of langer naar Schotland? Volledige begeleiding!
« Gepost op: 06 mrt 2008, 16:00 »
Hoi,

Lijkt het jou wat om voor een jaar of voor langer in Schotland te wonen of werken?

Ik heb diverse functies openstaan in Greenock. Het gaat om functies in de contact center branche waar je veel gelegenheid wordt gegeven voor je eigen ontwikkeling. Je ambities kun je hier ook kwijt mocht je willen doorgroeien, intern solliciteren behoort tot de mogelijkheden. De voertaal voor je werk is Nederlands. Trainingen worden gegeven in het Engels (Schots), dus een uitgelezen kans om je Engels te verbeteren. Naast Nederlanders vind je bij dit bedrijf diverse nationaliteiten wat zorgt voor veel diversiteit.

Onder volledige begeleiding verstaan we het regelen van je ticket, de eerste nachten in een B&B wat je tijd geeft om een woning te vinden (ook hierin wordt je begeleid), hele papierwinkel - bankrekening, verzekering etc. Introductieperiode en trainingsprogramma on the job.

Wil je meer weten? Je kunt mij bereiken op 06-51913473 of een mail sturen naar marije.wierda@manpower.nl.

Ik hoor graag van je!

Groet, Marije

Diana

• Gast
Re: Jaartje of langer naar Schotland? Volledige begeleiding!
« Reactie #1 Gepost op: 19 jul 2008, 23:38 »
Hoi Marije,
Ben al met jullie in gesprek geweest vorige week (met Fons) in Alkmaar. En ik wordt als het goed is begin augustus door jullie uitgenodigd door een van jullie recrutements voor HET ECHTE GESPREK. Ga eind augustus naar mijn vriendin in Johnstone die daar woont en ook voor IBM werkt en daar via jullie is gekomen.

Vind het allemaal zo spannend en ook ENG natuurlijk. helemaal omdat ik mijn kind (11 jaar) ook mee moet nemen natuurlijk en als het allemaal gaat lukken dan komt mijn Schotse vriend :vlag die in nederland ons huis ff blijft aanhouden ook naar Schotland (of niet :tongue3:).

Ik hou iedereen op de hoogte dus hoop op positieve en een leuke samenwerking

met vriendelijke groeten,
Diana uit Breda