Auteur Topic: travellodge  (gelezen 4571 keer)

Offline Petra

• Schotland fan
travellodge
« Gepost op: 23 feb 2008, 21:45 »
Hallo

Zet mijn vraag hier neer maar weet niet zeker of hij hier goed staat  :dontknow:

Wat is een Travellodge?
Voor mij ook heel belangrijk om te weten, worden er ook honden toegelaten?
Ook niet geheel onbelangrijk, wat zijn de kosten ongeveer?
Daarnaast hoe kan ik ze vinden?

Groetjes Petra

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
Re: travellodge
« Reactie #1 Gepost op: 23 feb 2008, 22:22 »
Kijk maar op Travelodge Het is een keten van motels, meestal vlak bij de snelwegen.
De kosten zijn bij vroegboeken erg laag, va 19 Pond per kamer voor 4 personen. Je hebt dan ook alleen logies. Voor avondeten of ontbijt kun je dan terecht in een restaurant in de nabijheid van het motel. Voor ons meestal Burger king en 's morgens een paar belegde broodjes uit het tankstation of de winkel. Uiteraad  heb je wel een waterkoker en koffie/thee op de kamer.

Citaat
Uit de Terms:
21. Guests may bring pets at the absolute discretion of the hotel management and subject to an additional charge of £10 per pet per stay (to be paid at check-in). No more than 2 pets are permitted to stay in any room. To qualify, you must advise the hotel after you make your booking.
Het eerste jaar hebben we netjes gemeld dat we hond mee hadden en betaalden we 10 pond extra. Het vorige jaar hebben we dat niet gedaan en we konden gewoon onze hond meenemen. Er zijn echter hotels, waar explicit staat dat er geen honden toegelaten worden.