Auteur Topic: zojuist het volgende weekje geboekt!  (gelezen 3455 keer)

joyce

• Gast
zojuist het volgende weekje geboekt!
« Gepost op: 17 feb 2008, 18:27 »

Zojuist geboekt voor 2-9 aug. '08.

Deze keer gaan we terug naar Balquhidder, terug naar John's roots.
Vorige keer zijn er alleen maar langs gereden.

We hebben een betaalbare oplossing gevonden, nl. een caravan, te vinden op deze site:

http://www.lochsidecottages.co.uk/

De boot van Europoort naar Hull is intussen niet meer de beste deal, dus hebben we gekozen voor vliegen op Edinburgh met Easy Jet en een huurauto.

We wonen onder de 'rook' van Schiphol, waardoor we alsmaar aan de Schotse vlag moeten denken...

Offline Freebird

• Schotland fan
Re: zojuist het volgende weekje geboekt!
« Reactie #1 Gepost op: 17 feb 2008, 19:24 »
Is vliegen plus huurauto inderdaad goedkoper voor korte tripjes? Toto en ik denken ook aan een herfsttrip maar willen ook niet varen.

Overigens, fijne vakantie gewenst! :icon_thumleft:

Offline T4

• Schotland fan
  • The power of the Kilt
« Reactie #2 Gepost op: 17 feb 2008, 21:54 »
Is vliegen plus huurauto inderdaad goedkoper voor korte tripjes? Toto en ik denken ook aan een herfsttrip maar willen ook niet varen.

Wij hebben 3 keer gevlogen met Ryanair op Prestwick (vanuit Charlois) en auto gehuurd bij Arnold Clark

http://www.arnoldclarkrental.co.uk/scripts/cgiip.exe/WService=weblease2/xcr3/xpub/xpublocation.p

Ze hebben dichtbij het vliegveld een verhuurstation en halen de huurders+inzittenden+bagage op met een busje.
Verhuurstation is meestel een Arnold Clark autodealer.
Daarom kunnen ze veel goedkoper dan Herz, Avis etc. zijn.

joyce

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 18 feb 2008, 16:34 »

Overigens, fijne vakantie gewenst! :icon_thumleft:

De boot van Europoort naar Hull is 586 euro, en dan sta je dus pas in Hull...
Daar Schiphol om de hoek is, kiezen we voor vliegen op Endinburgh,voor 523 euro incluis een klein autootje van Europcar.
Van af Edinburgh is het maar 5 kwartier rijden naar Balquhidder.

Daarbij is het op de boot verblijven best prijzig als je smakelijk wilt eten, met een drankje.
Heb nog nooit in een 'andersom' auto gereden, ben best wel nieuwsgierig!

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 18 feb 2008, 19:38 »
Dan moet je dus ook links naar je pookje zoeken en rechts je raampje opendraaien. Goh! Lijkt me een hele ervaring. Toto en ik willen in de herfst nog een keer proberen genoeg euries bij elkaar te sprokkelen om nog een weekje weg te gaan naar Schottiƫ. Ik denk dat vliegen plus autootje huren dan inderdaad nog helemaal geen gekke optie is...

Zie je wel? Net aangemeld als forumlid en Joyce geeft al adviezen en goeie ook! Werkt verslavend, he? Dit forum?  :laughing7:

joyce

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 18 feb 2008, 19:53 »

Ja, het is een verslaving!

Helaas zal het hierbij blijven denk ik qua tips, daar we nog maar 1 ervaring achter de rug hebben.

En vervolgens nu likkebaardend wachten, wachten en wachten.