Auteur Topic: B&B in de buurt van Kyle of Lochalsh / Kyleakin  (gelezen 4850 keer)

ut toerke

• Gast
B&B in de buurt van Kyle of Lochalsh / Kyleakin
« Gepost op: 12 feb 2008, 17:10 »
Hallo,

Wij (vijf motorrijders) gaan begin juni 2008 voor 9 dagen naar Noord/west Schotland.
Wij zoeken nog een niet al te duur B&B in de buurt van Kyle of Lochalsh of Kyleankin voor twee nachten. Dit is net voor het eiland of Skye
Tevens zoeken wij nog een B&B ten Zuid/West van Glasgow, bijvoorbeeld in de buurt van Kylemarnock net onder Glasgow

Wie kan ons een leuke B&B  aanraden met natuurlijk een site van de B&B.

Alvast bedankt.

vriendelijke groeten

Viktor van www.broersky-broerski.com

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re: B&B in de buurt van Kyle of Lochalsh / Kyleakin
« Reactie #1 Gepost op: 12 feb 2008, 22:15 »
Weet niet of je Ayr te zuidelijk vind, maar 5 Arran Terrace in Ayr is een erg leuk, klein B&B met super uitzicht 's avonds en 's ochtends over Arran!
http://www.visitbritain.nl/Accommodation/Ayr/B-and-B/463506/5-Arran-Terrace.htm

ut toerke

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 14 feb 2008, 08:56 »
Hallo,

Thanks voor de tip. Het ziet er erg mooi uit en de lokatie is perfect. Ik heb hem doorgezet naar een vriend van mij die de reserveringen verzorgd.

nogmaals bedankt

groeten

viktor

Offline Freebird

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 14 feb 2008, 10:02 »
Bekend met Kyle of Lochalsh (ik was er drie weken in 2007) viel mij de grote hoeveelheid B&B's op. Rijd gewoon door Kyle of Lochalsh richting de brug naar Skye en je komt ze tegen. Eigenlijk in iedere straat wel, ook als je vlak voor de brug rechtsaf slaat.

Voor je verzameling linkjes van B&B's had ik hier ook nog wat voor je...

https://www.aboutbritain.com/bed-and-breakfasts/in-scotland-page1.asp

ut toerke

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 mrt 2008, 09:26 »
.....Inmiddels zijn we druk bezig geweest met het zoeken naar geschikte B&B en hebben ook dankzij de reacties op mijn vraag B&B aangeschreven. Inmiddels hebben we het rond en kunnen in juni met een gerust hart op de motor naar Schotland.

bedankt voor de reacties
vriendelijke groeten

viktor