Hoi Teije,
Daar hadden Toto en ik ook last van toen we vorig jaar wilden boeken. Aangestoken door enthousiaste verhalen op dit forum hadden we besloten dat we onze oude botten eens zouden laten rusten en een huisje zouden huren voor twee weken en de rest in B&B's zouden doorbrengen.
Uiteindelijk zijn we beland op Craig's Farm bij Plockton, dat zeer eenvoudige houten huisjes verhuurde op een soort dierentuintje, dat men van de grote lap grond had gemaakt.
Het was er zeer eenvoudig maar de huisjes hadden alles, inclusief ligbad, verwarming, tv/video (geen zenders!) prachtig uitzicht op Loch Carron. Voor twee weken waren Toto en ik er circa 400 pond kwijt. Het ligt zeer gunstig t.o.v. Applecross, Plockton, Kyle of Lochalsh en Skye. Het gebied staat ook bekend vanwege de serie "Hamish McBeth". Toto en ik hebben er dan ook goede herinneringen aan.
Natuurlijk zullen er voordeliger en/of luxueuzere huisjes te huren zijn; mogelijk dat onze medeforummers je daarmee kunnen helpen. Toto en ik waren echter blij met onze keuze. Misschien ben jij dat ook wel als je de site ziet.
http://www.ukcottage.com/a_print/print_entries_frames.php?&e=475SYT&a=0PS: Stel je van dat dierentuintje geen Burgers Zoo voor; eigenlijk is het zelfs een beetje een zielige vertoning; we zien dieren liever in het wild...