Reizen in Schotland > Reizen door Schotland op de motor

Samen met mijn zoontje op de motor.

(1/2) > >>

Imoec:
Hoi
Ik ben van plan om 26 April tot 2 mei met de motor richting schotland te gaan ( overtoch Ijmuiden - newcastle is al geboekt).
Nu zou ik graag wat tips willen hebben om een route uit te zetten.
Wat beslist niet mag ontbreken is loch ness ( mijn zoontje wil dit beslist zien!)
De bedoeling is om elke avond te overnachten in een BB en verder wat typisch schotse zaken te gaan bekijken.
Zelf dacht ik om per dag ongeveer 200 tot 300 km maximaal te rijden, met in het achterhoofd dat er ook nog wat tijd moet zijn om kastelen en dergelijke te bekijken.
De eertse overnachting wil ik ergens in de buurt van Edinburgh doorbrengen en vandaaruit "binnendoor" richting inverness en dan via loch ness weer naar beneden.
Tips zijn dus van hartelijk welkom ( ben zelf pas 1 keer in schorland geweest :crybaby2:)

alvast bedankt
Mvg Rob

skye:
Mirjam heeft een B&B bij Drumnadrochit, het mekka van het monster van Loch Ness!!!!!
Bij Glenmore, bij the Cairngorms heb je een rendierkudde die je kan bezoeken, weet alleen niet zeker hoe dat in deze tijd van het jaar zit, maar volgens mij moet het wel kunnen (www.reindeer-company.demon.co.uk).
Eiland Skye heeft een serpentarium in Broadford, en veel mooie natuur!
Kastelen genoeg, mooie natuur genoeg,

ut toerke:
Hallo

Ik heb je berichtje gelezen, of eigenlijk je oproep.
Wij zijn vorig jaar zelf met z'n drieen naar Schorland geweest op de motor en ook de route gereden die jij aangeeft.
Om mijzelf te besparen geef ik je de website van mij en mijn broer waar alles staat omschreven. Kijk voor informatie op onze site bij "Schotland2007".
Het is namelijk een beetje veel om het hier allemaal op te schrijven en daarom adviseer ik je het zelf te lezen op onze website.
Ik kan je vertellen dat het er mooi is en zelfs zo mooi dat we dit jaar in juni met z'n vijfen weer gaan en nu naar Noord en West Schotland.

Mijn website is: www.broersky-broerski.com

Heel veel plezier in Schotland .................. wij hebben het monster van Loch Ness niet gezien.

vriendelijke groeten

Viktor (Broersky)

margriet:
Hallo,
de datum dat je gaat reizen komt al dichterbij,
heb je al concrete plannen?
In ieder geval veel plezier, wij vertrekken 24 mei pas richting Schotland, can't wait!

Margriet

Haras:
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar misschien is The Fallkirk Wheel nog wat? Een groot rad waar schepen in gelift kunnen worden om zo het hoogteverschil van 2 kanalen te overbruggen. Is wel spectaculair. Je kunt zelf ook in een bootje  omhooggehesen worden.  :bagpipe

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie