Auteur Topic: Hoe vroeg boeken voor augustus  (gelezen 3532 keer)

LiesbethBos

• Gast
Hoe vroeg boeken voor augustus
« Gepost op: 21 jan 2008, 20:39 »
Beste forummers,

Wij willen in augustus naar de Cairngorms (bv. Kingussie) , Skye (Portree) en het hotel bij Rannoch, Rannoch Moor. Hoe vroeg moeten we boeken? Ik las ergens op het forum dat iemand nu al niet meer terecht kon in de Cairngorms en dat ging het nog over september, niet eens de drukke maand augustus. Moet ik heel hard gaan lopen nu?

Groet,
Liesbeth

Offline T4

• Schotland fan
  • The power of the Kilt
Re: Hoe vroeg boeken voor augustus
« Reactie #1 Gepost op: 21 jan 2008, 20:45 »
Hoi Liesbeth, als je met twee personen gaat, is er volgens mij altijd wel ergens een  plekje te vinden.
Wellicht niet altijd in je gewenste prijs/kwaliteitsklasse.
Ben je met 4 personen dan kan het wel moeilijk worden om in hetzelfde pand onderdak te vinden.

Groetjes Egbert

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #2 Gepost op: 21 jan 2008, 21:40 »
Als je nu al weet waar je wanneer wilt overnachten, zou ik nu wel gaan rondkijken, en als je toch weet dat je zeker gaat, waarom dan niet meteen nu boeken? Meestal zijn er nog wel enkele plekjes te vinden, maar dat moet inderdaad maar net in je prijsklasse en wensenpakket vallen. Nu kun je misschien ook nog wel redelijk makkelijk verschillende B&B's in de gewenste regio bellen/mailen om wat te vergelijken qua prijzen en kamers.
Succes!  :icon_thumleft:

Offline It Swarte Skiep

• Schotland fan
  • Born to be sheep
« Reactie #3 Gepost op: 22 jan 2008, 00:46 »
Hoi Liesbeth.

Als je voor omgeving Aviemore of Skye nog wilt boeken in februari/maart, zul je met de restjes genoegen moeten nemen. Hard lopen is nooit aan te bevelen, maar ik zou nu wel uit de startblokken komen als ik jou was. 

Pieter