Auteur Topic: campings in het noorden  (gelezen 6544 keer)

bart

• Gast
campings in het noorden
« Gepost op: 16 jan 2008, 09:29 »
hallo,

Deze zomer ga ik met een campertje naar het noorden van Schotland. Nou zou ik graag de mooie/leuke campingtjes bezoeken.
Heeft iemand advies en moet ik een plek reserveren?

groetjes Bart 

Offline Ina

• Schotland fan
Re: campings in het noorden
« Reactie #1 Gepost op: 16 jan 2008, 13:10 »
hoi Bart, heb je deze link al bekeken?
 http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,1095.0.html  gaat echt over de omgeving Ullapool.

Verder weet ik ook nog dat in Scourie een leuke camping is, ik heb er geen ervaring mee maar iemand anders hier wel.
Achmelvich beach, ook heel mooi aan een baai met wit strand.
Maar we praten hier wel over het hoge noorden, ik weet niet waar je precies heen wilt?
Verder kun je met een campertje natuurlijk ook gewoon een mooi plekje zoeken en gewoon overnachten.

Bespreken? ja als je perse op een bepaalde camping wilt staan is het misschien wel handig, maar vooral in het noorden valt het wel mee. Wij hebben nog nooit een camping besproken en zijn tot nu toe altijd in het hoogseizoen op pad geweest.

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #2 Gepost op: 16 jan 2008, 16:05 »
De (al lang) voorbije  :crybaby2: zomer in de maand augustus in het hoge noorden geweest met auto + caravan.
De heel mooi gelegen campings waar we overnacht hebben zijn te Thurso, Talmine en Durness.
De nette (standplaatsen) / kwaliteitsvolle (sanitair) campings waren : Wick, Durness en Dornoch (Pitgrudy Caravan Park).
Nergens gereserveerd, er was altijd plaats genoeg.  Uitzondering van de camping in Talmine : dat is een kleine camping met minder dan 20 plaatsen.

Heb je ook al op de site van Gea en Wim gekeken ?
http://www.reisverhaleneuropa.nl/htmbestanden/schotland/menuschotland.shtm
Of direkt naar de campingkaart :
http://www.reisverhaleneuropa.nl/campings/CampingsSchotland.htm

Begin maar al te genieten  :drunken_smilie:

Koen

Offline T4