Auteur Topic: Geen paniek...ik leef nog!!!!  (gelezen 3479 keer)

CELTIC

• Gast
Geen paniek...ik leef nog!!!!
« Gepost op: 07 jan 2008, 14:39 »
 ;)HAHAHAAHA...ja mensen..ik was ng nooit in mijn leven zooo blij dan wanneer ik uit dat vliegtuig stapte!!
Op de heenreis was 1uur voor wij aankwamen een bommelding geweest en het hele gebouw ontruimd!!!
Gelukkig een pilleke gepakt zi dus kon mij toch nog zodanig relaxen dat ik aan t venstertje gezeten al bij al toch nog heb genoten van die vlucht(maar toch blij als ik er vanaf was)
Op de terugreis hadden we wat turbulentie wat volkomen normaal was(naar t schijnt).Dan begon het..."Lady s and gentlemen,this is your captain speeking...i have some good news and some bad news!!"
Ik zeg bij mezelf s..t!!zo beginnen alle rampenfilms die ik al heb gezien waar een vliegtuig naar beneden keilt!!!Bleek nu alleen maar dat we in Beauvais niet konden landen vanwege de dikke mist dus dan maar naar Lille...van Lille nr Beauvais met de autocar van organisatie Ryan air waar we de auto s en de minibus op de parking hadden laten staan..ng 3 uur naar huis dus dat was ff 4uur vertraging!!Maar ik gaf er echt niet om..niemand van ons eigenlijk..t was leuk en daarvoor zorg je immers zelf.
Glasgowervaring was heel goed en ik ben echt blij dat ik het heb gezien ...een weekendje was nogal kort...maar in de toekomst gaan we toch wel wat meer natuur en cultuur opzoeken...dit x hingen we te veel af van de plaatselijke(Sterling) judoclub.Maar ik ben wel echt fier op mezelf al zeg ik t zelf :icon_thumleft:
Greetzzz
C

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re: Geen paniek...ik leef nog!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 07 jan 2008, 18:43 »
Zo, dat is nog eens wat zeg! Goed dat je niet al hyperventilerend in paniek bent geraakt  :thumbsup:

Heb je ondanks alle judo-perikelen nog wat van Schotland meegekregen voorderest?

CELTIC

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 08 jan 2008, 09:01 »
Optimaal genoten van bezienswaardigheden hebben we niet echt...
Maar we hebben Argyle street en George square gevonden en goedgekeurd.
De beste was dat ik alle tips van jullie forummers had opgeschreven en met een stadsplan in een reisboek over Schotland had gestopt...en waar lag dat boek??..JUIST!!..THUIS!!
Gelukkig herinnerde ik me de straatnamen en de Schotten zijn heel behulpzaam..echt een aangenaam volk!We vonden t allen een unieke ervaring en t mocht gerust langer duren dat is een feit!Dat is weer iets dat we weten voor de toekomst al zal ik dan waarschijnlijk met de boot reizen(geen vliegtuigen meer als t echt niet nodig is voor mij)
CELTIC

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 08 jan 2008, 15:14 »
Wat een verhaal, tijd voor een  :drinky duszz..

Albert