Auteur Topic: Vertaling  (gelezen 5477 keer)

Tino

• Gast
Vertaling
« Gepost op: 04 jan 2008, 12:05 »
Hoi iedereen  ;) Ik weet niet of het hier de juiste draad is maar ik heb een vraagje , ik kan redelijk goed in het engels coverseren maar over sommige geschreven dingen heb ik mijn twijfels  ???  Voor een B&B wordt hier het volgende vermeld ; "To make a reservation we require as a non-refundable deposit , the cost of a first nights stay " Wat ik ervan begrijp is als je bv: 35£ per nacht  p/p moet betalen ik dus die som moet storten en dat die niet afgetrokken wordt van het eindbedrag bij de afrekening  :verward  kan iemand mij hieruit helpen aub  :icon_scratch:

Offline Mull

• Schotland fan
Re: Vertaling
« Reactie #1 Gepost op: 04 jan 2008, 12:11 »
Dat betekend volgens mij dat je een aanbetaling doet van 1 nacht, die je als je het af zou zeggen, niet terug krijg! Dus het is gewoon een aanbetaling die, denk ik tenminste, afgetrokken word van het eindbedrag!

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 04 jan 2008, 12:36 »
Klopt, het is een aanbetaling die aan het einde van je verblijf verrekend wordt.
Dat het non-refundable is betekent dat je het geld kwijt bent als je de boeking annuleert, dus geen recht op restitutie van je aanbetaling.

Tino

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 04 jan 2008, 17:36 »
Bedankt hoor Teije ik had ook al zoiets gedacht maar ik was het niet zeker maar nu wel nogmaals bedankt hoor ,     Tjinne