Auteur Topic: over alles en nogwat  (gelezen 19325 keer)

Offline Freebird

• Schotland fan
Re: over alles en nogwat
« Reactie #25 Gepost op: 02 dec 2007, 18:18 »
Dank je, Celtic; Ik heb zo m'n momenten....  :dontknow:

CELTIC

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 19 dec 2007, 09:07 »
Nee mensen ..ik ben nog niet vertrokken!Heb nog vraagje ivm de bagage.
In de "bagage policy" van Ryan-air staat:Elke passagier mag max 3 tassen met een totaalgewicht van 15kilo inchecken,waarvoor de desbetreffende kosten voor ingecheckte bagage in rekening worden gebracht(dat is allemaal begrijpelijk maar nu komt het...):Het combineren of delen van de ongebruikte bagagehoeveelheid onder de limiet is niet toegestaan,ook niet binnen een groep die op dezelfde reservering reist!!!Hoe kunnen ze nu in hemelsnaam weten dat ik mijn jeansbroeken bij de bagage van iemand uit onze groep stop dat die van mij zijn en niet van hem???Wij kunnen eigenlijk niet anders want onze groep zijn een partij judoka s en de gevechtskledij moet natuurlijk mee en dat kan al behoorlijk wegen...dus had ik gedacht om mijn zoon s toiletzak en dikke trui gewoon in mijn valies te stoppen ..MAAR NU ZEGGEN ZE DAT DIT NIET MAG!!!.....Iemand???
CELTIC

Offline macstonemountain

• Schotland fan
« Reactie #27 Gepost op: 19 dec 2007, 09:20 »
Ik denk dat je niet ter plekke, dus bij het inchecken nog bagage mag verwisselen. Mijn ervaring is trouwens dat ze niet zo moeilijk doen. Toen we in Glasgow op de terugweg merkten dat er nog best wat handbagage in de koffer kon, omdat die koffer nog geen 15 kilo woog, wij dit nog gewoon mochten doen bij het inchecken.

Groetjes, Liesbeth

CELTIC

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 19 dec 2007, 09:38 »
Bedankt voor je reactie Liesbeth
Het is echter de bedoeling niet om ng te staan klooien met bagage op t vliegveld...ik stop alles netjes thuis in de valiezen en ik weeg ze hier op onze weegschaal om te zorgen dat er geen overgewicht is.
Maar moest dat met de koffer van mijn zoon wel zo zijn dan wou ik weten of het een probleem is als ik (hier thuis dus)wat van zijn spullen mag verdelen onder onze koffers.
CELTIC(die overmorgen van Beauvais naar Glasgow Prestwick vliegt en hopelijk veilig landt)

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #29 Gepost op: 19 dec 2007, 12:57 »
Celtic : ze bedoelen daarmee dat  : indien jouw koffer 10kg weegt en die van je medereiziger 20kg, dan moet die persoon voor 5kg bijbetalen.  Lievemoederen helpt niet door te zeggen dat je tesamen reist en tesamen 30kg aan bagage (voor 2) bij hebt.

Dat is de kassa-kassa van Ryanair.

Je mag gerust de truien van je zoon in jouw valies stoppen.  En BH en slip van jou in zijn sporttas  :laughing8:

Koen

CELTIC

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 19 dec 2007, 14:19 »
  :stomHAHAHAHA...ok ..thx Koen..zoals blijkt ken ik niks van al die praktische zaken(zoals vliegen)...
Bedankt voor deze humoristische toelichting...hopelijk kan ik mijn tampons kwijt in de handbagage van onze mannelijke coach :tongue3:
Bianca

CELTIC

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 19 dec 2007, 16:20 »
Dank je Gerda!
Al is het maar voor drie dagen...eenmaal ter plaatse zal ik optimaal genieten!!
Greetz from Belgium ;)
C

CELTIC

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 20 dec 2007, 08:52 »
AHHH...Brugge die schone!!!
Is een hele mooie en gezellige stad.
Enjoy zou ik zo zeggen... :icon_sunny:
CELTIC