Auteur Topic: weer terug van 10 dagen Crieff..nu mét foto's  (gelezen 14056 keer)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Re: weer terug van 10 dagen Crieff..nu mét foto's
« Reactie #25 Gepost op: 26 nov 2007, 17:24 »
Wow, mooi zeg zo in de herfst!

Offline skye

• Schotland fan
« Reactie #26 Gepost op: 26 nov 2007, 19:39 »
Leuk verslag, en als ik die foto's zie, zucht, dan krijg ik ook zo'n zin. De herfst is ook een mooi jaargetijde om te gaan, die herfstkleuren geven van die mooie plaatjes. Wij zijn zelf drie jaar geleden in de herfst geweest. Leuk ook dat stukje over de notaris. Ben wel eens benieuwd naar wat meer details over waarom wel , waarom niet. Ik zxit zelf ook wel vaak  te dromen, en te denken, maar weet ook wel dat  je er heel goed over na moet denken, en het niet moet idealiseren.

skye

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #27 Gepost op: 26 nov 2007, 19:53 »
Vanaf nu wordt het dus ook druk in november in Schotland, door je mooie verhalen en foto's! Welkom terug.

Offline lucsa

• Schotland fan
« Reactie #28 Gepost op: 26 nov 2007, 20:12 »
Prachtige foto's, doet ons meteen zin krijgen om te vertrekken. :aye
Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #29 Gepost op: 27 nov 2007, 13:57 »
Pas je verslag gelezen :  :icon_thumleft:
Doet me ook verlangen naar een weekje of WE in een ander jaargetijde.
En dan heb ik de foto's nog niet kunnen bekijken !  (foto's komen niet door via server van het werk)

Koen

edit op 29/11 : mooie foto's en vooral heel mooi met die herfstkleuren.

e jordans

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 28 nov 2007, 20:04 »

Hallo frama
Prachtige foto's gemaakt , je herkent direct weer de omgeving leuk hoor.
Je hebt nog heel wat gezien in die tien dagen en er een leuk verslag van gemaakt.
Vervelend van je voet ,kon je natuurlijk niet die wandeling doen misschien een volgende keer.

Groetjes Edith

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #31 Gepost op: 08 dec 2007, 17:17 »
Mooie foto's.
Af en toe rijden we die richting op op een zondag en dan op de terug weg eten in Pool o' Muckhart eten bij de Inn.
is een hele leuke Inn met zijn eigen Devon Ales.

Het is jammer dat je al terug bent anders had je vandaag of morgen misschein nog wel een witte foto er tussen kunnen zetten.
Ik zit nu vlak bij Motherwell en vanaf vanmiddag regent het al maar is sinds een uur of 3 over gegaan in natte sneeuw en boven de 200 meter blijft het waarschijnlijk liggen.

Offline mary

• Schotland fan
  • Mary Street...bestaat echt
« Reactie #32 Gepost op: 08 dec 2007, 23:03 »
ook ik krijg er heimwee van,en nog meer zin dan ik al had om ook eens in de herst naar ginder te trekken.....

frama

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 10 dec 2007, 14:16 »
Het is jammer dat je al terug bent anders had je vandaag of morgen misschein nog wel een witte foto er tussen kunnen zetten.
Ik zit nu vlak bij Motherwell en vanaf vanmiddag regent het al maar is sinds een uur of 3 over gegaan in natte sneeuw en boven de 200 meter blijft het waarschijnlijk liggen.

Ik vind het ook jammer om terug te zijn...!!! En als ik hoor dat het gaat sneeuwen heb ik zin om gelijk op het vliegtuig te stappen! Maar helaas... we moeten sparen. De komende kerstvakantie gaan we spenderen aan het e.e.a. uitzoeken voor een eventuele verhuizing (hoe zit het met de hypotheek, updaten en vertalen van de CV van mijn partner etc.) Dus omdat we het toch wel serieus overwegen zitten we erg op de centen... Maar wie weet... gaan we toch nog een keer snel (als we een goede reden hebben om te gaan)

Woon je in Schotland?

Offline Dirk

• Schotland fan
« Reactie #34 Gepost op: 10 dec 2007, 14:43 »
Ik woon in Schotland,  in Dalgety Bay, Fife .
Dat is niet zo heel ver weg van Crieff
Is helaas geen sneeuw blijven liggen maar koud is het wel vandaag.
Het is nu 5 graden met een strak blauw lucht.

Offline goud

• Schotland fan
  • www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
« Reactie #35 Gepost op: 11 dec 2007, 09:36 »
Frama, wat een prachtige foto's. Het blijft een schitterend land. Wij gaan de kerst naar onze zoon in Livingstone.
Hij woont nu 10 jaar in Schotland. Zou nooit meer terug willen naar NL. :schface :schface Toen wij nog in Engeland woonden zijn we een keer met de Camper met kerst naar Aviemore geweest. Schitterend een witte kerst daar.
Maggie

frama

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 12 dec 2007, 12:31 »
Frama, wat een prachtige foto's. Het blijft een schitterend land. Wij gaan de kerst naar onze zoon in Livingstone.
Hij woont nu 10 jaar in Schotland. Zou nooit meer terug willen naar NL. :schface :schface Toen wij nog in Engeland woonden zijn we een keer met de Camper met kerst naar Aviemore geweest. Schitterend een witte kerst daar.
Maggie

Wat heerlijk. Een leuk vooruitzicht zo met de kerst zeg. Maar.... TOEN WIJ NOG IN ENGELAND WOONDEN...??? Wonen jullie er nu niet meer? Weer terug in Nederland dan? Sorry misschien een beetje nieuwsgierig...

Offline goud

• Schotland fan
  • www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com
« Reactie #37 Gepost op: 12 dec 2007, 12:40 »
Wij wonen nu al weer 4 jaar in NL. M'n man heeft 6 jaar in Londen gewerkt. We hebben in Wokingham en Sandhurst gewoond, maar ons huis hier aangehouden omdat het maar voor 6 jr. was. M'n man werkt bij RWS al 30 jaar, dus toen de gelegenheid zich voor deed om daar heen te gaan hebben we die kans gepakt. We hebben ontzettend veel gereisd in GB, Schotland en Ierland. Zou er zo weer kunnen wonen. :aye :aye :aye
Maggie.

frama

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 12 dec 2007, 18:50 »
OOoo, wat jammer dat jullie weer terug moesten dan. Nah, heel misschien in de toekomst nog een keer...