Auteur Topic: Reisgeno(o)t(e) gezocht  (gelezen 7192 keer)

Ron

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Gepost op: 22 jan 2006, 18:50 »
Ik zou wel eens een lang weekendje naar Schotland willen. Met Ryanair ben je er zo.
En met een reisgenoot of reisgenote erbij kan ook leuk zijn. Iemand die interesse heeft? Stuur me een mailtje!

Ron

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 05 feb 2006, 09:19 »
Niet zo schuchter allemaal!

Offline Wilma

• Schotland fan
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 05 feb 2006, 09:41 »
tja, ik wil ook heel graag een weekendje naar schotland, maar dan ga ik met mijn man, dus aan mij heb je niets.
succes hoor.

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 05 feb 2006, 10:13 »
Ik zou ook heel graag een weekendje (en natuurlijk wel langer) naar Schotland willen :ja
Probleem is dat de centjes niet komen aanwaaien, en de vakantiespaarpot houden we (inderdaad, ik ben ook voorzien van vriend en reismaatje) toch echt voor de 19 dagen dat we in Juni op vakantie gaan. :euro

Maar vooruit, als jij betaalt, ga ik met je mee ?:p :wink

gerdamartijn

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 05 feb 2006, 19:25 »
Ron,ik denk dat het in dit geval is geen nieuws is slecht nieuws.We willen allemaal met je mee. Natuurlijk,maar ......geen geld, geen tijd,geen vrije meid.Triest.Maar de ware meld zich heus wel,geduld.
Gr Gerda :)

Ron

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 06 feb 2006, 13:04 »
Ha, ha,
heel begrijpelijk, die reacties, bedankt daarvoor. Prima hoor, was (maar) een spontaan idee.

Offline Ina

• Schotland fan
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 06 feb 2006, 15:20 »
Het lijkt me trouwens, als je serieus bent, dat het wel handig zou zijn als je je even voorstelde! Weten we in ieder geval een beetje met wie we te doen hebben. :)

Ron

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 06 feb 2006, 17:45 »
Dit vraagt om een langere reactie: wat je zegt is heel begrijpelijk en ik zou precies hetzelfde denken. Ik ben heel serieus en stel me graag nader voor,
maar doe dit liever niet 'midden in de schijnwerpers', maar in een priv?-correspondentie. Om toch vast een tipje van de sluier op te lichten: ik ken Schotland heel goed, heb er in mijn studententijd een paar jaar gezeten, ben er nog steeds aan verknocht, en kom er jaarlijks een week terug - genoeg vrienden om te bezoeken. Maar gewoon eens een weekendje Glasgow ofzo, tja, waarom niet? Nogmaals, het was gewoon een spontaan idee. Als het leuke contacten oplevert worden de kansen groter dat het er misschien wel daadwerkelijk van komt. En anders is het ook prima. O ja, die vrienden waar ik over had: die wonen allemaal aan de Oostkust of Inverness en dat is wat ver voor zo'n kort bezoekje aan Schotland (Ryanair brengt je dacht ik toch altijd naar Prestwick).

Ron

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 06 feb 2006, 18:14 »
O ja, om een mogelijk misverstand te voorkomen: ik ben verre van eenzaam; toch leek het me gewoon leuk en eh... wel grappig om op deze manier 'ns een poging te doen nieuwe contacten aan te boren. Maar genoeg over mij.

Offline Teije

• Administrator
  • *
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 06 feb 2006, 19:15 »
Hoi
Ron, je hebt het misschien al gemerkt, maar deze 'strange bunch of Scotland maniacs', zoals een Schotse vriend ons laatst noemde toen ik hem over het forum vertelde, is een redelijk open groep, vandaar de reacties.

Maar aangezien we allemaal in Schotland genteresseerd zijn willen we vooral ook meer weten over je ervaringen, wat je leuk vind, wat je nog wilt zien, enz. enz. Je ziet het, alleen een oproepje doen, zo gemakkelijk kom je er niet van af!

Offline Wilma

• Schotland fan
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #10 Gepost op: 06 feb 2006, 21:43 »
vind ik ook hoor, zo makkelijk kom je er niet van af haha. wij zijn zeer nieuwsgierig hoor, en ik vind het ook leuk om zo de contacten op te doen. We hebben allemaal iets gemeen toch?

Ron

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #11 Gepost op: 07 feb 2006, 09:50 »
O jee,
over Schotland kan ik uren vertellen. Maar ik schrijf al zoveel op een dag! Nou ja, ik zal wel eens kijken. Als ik wat ga opschrijven, pak ik wel een ander draadje op dit forum.

Misschien is de beheerder zo vriendelijk dit draadje dan te verwijderen? Het was eigenlijk ook een onbezonnen idee.

gerdamartijn

• Gast
Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #12 Gepost op: 07 feb 2006, 18:31 »
Nou
Ron,nu ben jij wel erg schuchter hoor,je hoeft je nergens voor te schamen,blijf maar gewoon open alles vertellen,en laat vooral mooie foto's zien,dan zijn we allang blij met je.

Bien

• Gast
Re: Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #13 Gepost op: 03 mrt 2006, 00:13 »
Hoi Ron!
Helemaal geen onbezonnen idee hoor, het is een leuk voorstel. Als ik naar Schotland ga, ga ik ook altijd in mijn uppie. Maar soms zou het best leuk zijn om een reisgenoot te hebben. Het is dat ik nu even het geld niet heb (ben wel aan het sparen om eind augustus/begin september weer die kant uit te gaan), maar anders zou ik best wel mee willen.
Wie weet een andere keer!  :thumbsup:
groetjes van Bien

Ron

• Gast
Re: Reisgeno(o)t(e) gezocht
« Reactie #14 Gepost op: 05 mrt 2006, 13:42 »
Ja, wie weet. Let's keep in touch!