Auteur Topic: In juni gaan we weer  (gelezen 4858 keer)

FJR Freak

• Gast
In juni gaan we weer
« Gepost op: 12 jan 2006, 08:26 »
Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen maar gelukkig vertrekken we op 2 juni 2006 weer vanuit Ijmuiden voor een motorvakantie naar Schotland. Dit jaar gaan we naar Delny nabij Invergorden. We hebben daar een huisje gehuurd, klik op deze link  het Ranch Chalet Park[/u] voor meer info over dit park.

Marien

• Gast
In juni gaan we weer
« Reactie #1 Gepost op: 12 jan 2006, 09:17 »
Ziet er goed uit! Ik las dat je al vanaf 1995 Schotland bezoekt. Dat is al een aardig tijdje en het verveelt kennelijk nog steeds niet. ?:)

FJR Freak

• Gast
In juni
« Reactie #2 Gepost op: 12 jan 2006, 13:21 »
Citaat
Marien
schreef:
Ziet er goed uit! Ik las dat je al vanaf 1995 Schotland bezoekt.
Dat is al een aardig tijdje en het verveelt kennelijk nog steeds niet.

Nee Schotland verveelt ons nog steeds niet, nu is het wel zo dat wij de afgelopen 10 jaar ook wel eens naar een ander land op vakantie zijn
geweest hoor, maar inmiddels zijn wij er nu zo'n 7 keer geweest. De eerste keer naar Schotland was inderdaad in 1995, ik heb toen samen met een vriend op de motor een tiendaagse rondreis gedaan, mede door die rondreis en het contact wat we hadden met de schotten zelf is er bij mij een vuurtje voor dit land gaan branden wat nog steeds niet gedoofd is, naar aanleiding van alle positieve verhalen van ons over Schotland wilde mijn vrouw ook wel eens Schotland leren kennen. Het jaar erop zijn we dan ook samen naar Schotland geweest (Pitlochry) en ook zij was na deze vakantie volledig verkocht, dit tot mijn enige verbazing, omdat haar voorkeur tot dan eigelijk steeds naar zuidelijke/warmere landen uitging. Nu zijn wij in de gelukkige omstandigheid om meestal  twee keer per jaar op vakantie te kunnen gaan zodat er eigelijk geen discussie meer is waar we zker n keer per jaar naar toe zullen gaan, dit staat bij voorbaat al vast.
 ;)

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
In juni gaan we weer
« Reactie #3 Gepost op: 12 jan 2006, 18:25 »
Jullie gaan een dagje eerder aan boord dan ons ?:)

(die site doet het hier trouwens niet, behalve de tekst boven in beeld dat het gerund wordt door Nederlanders..)

FJR Freak

• Gast
In juni gaan we
« Reactie #4 Gepost op: 13 jan 2006, 07:54 »
Citaat
Jullie gaan een dagje eerder aan boord dan ons? :)

Quote:
Sas.

Leuk, mits je ook vetrekt vanuit ijmuiden ga je gelijk met de nieuwste aanwinst van DFDS de King of Scandinavia mee.
Wij varen trouwens met de Queen of Scandinavia.

Van de DFDS site:
Vanaf 11 maart 2006 zal de luxe cruiseferry King of Scandinavia tussen IJmuiden en Newcastle varen. Het grootste passagiersschip ooit op deze route!.
Voor het hele verhaal zie:
http://www.dfdsseaways.nl/DSW/NL/Top_Navigation/Company/Persberichten/nov05nieuwschip.htm

Citaat
(die site doet het hier trouwens niet, behalve de tekst boven in beeld dat het gerund wordt door Nederlanders..)

Quote: Sas.
Hmm vreemd, bij mij doet de link het wel, je zou dit te zien moeten krijgen:

Offline lucsa

• Schotland fan
In juni gaan we weer
« Reactie #5 Gepost op: 13 jan 2006, 08:44 »
Hier ook geen enkel probleem om de site te bekijken. :)
Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

FJR Freak

• Gast
In juni gaan we weer
« Reactie #6 Gepost op: 13 jan 2006, 09:11 »
Citaat
Hier ook
geen enkel probleem om de site te bekijken. :)
Quote:
Lucsa.

Ik ben al wat aan het puzzelen geweest wat het zou kunnen zijn, maar de URL staat er toch goed in en de site van The ranch Chalet Park stelt geen bijzondere eisen, dus.......ja.

Offline Wilma

• Schotland fan
In juni gaan we weer
« Reactie #7 Gepost op: 13 jan 2006, 12:52 »
hier lukt de link ook wel, ziet er wel leuk uit!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
In juni gaan we weer
« Reactie #8 Gepost op: 13 jan 2006, 13:54 »
Citaat
Leuk,
mits je ook vetrekt vanuit ijmuiden ga je gelijk met de nieuwste aanwinst van DFDS de King of Scandinavia mee. Wij varen trouwens met de Queen of Scandinavia.
Quote: FJR Freak

Onze eerste keer met de boot naar Newcastle en meteen een primeur
:)

Citaat
Hmm vreemd, bij mij doet de link het wel, je zou dit te zien moeten krijgen:

Quote: FJR Freak

Misschien weer het 'probleem' van mijn Apple? We zijn gelukkig niet op zoek naar vakantieparken ;)