Auteur Topic: vliegmaatschappij  (gelezen 4070 keer)

gerdamartijn

• Gast
vliegmaatschappij
« Gepost op: 02 jan 2006, 10:46 »
Ik ga voor het eerst naar Scotland in mei.Ben al weken bezig op web,kwam jullie ergens via ?via tegen.Te gek,prima idee.Nu mijn vraag:Natuurlijk zoek je de goedkoopste vliegmethode en nu kwam ik op een maatschappij van Glasgow uit naar Amsterdam en vice versa.De naam is flygobespan,Weet iemand iets van deze maatschappij?Heb geen zin om mee te moeten trappelen.Vast bedankt
gerda

Offline Teije

• Administrator
  • *
vliegmaatschappij
« Reactie #1 Gepost op: 02 jan 2006, 23:51 »
Hallo Gerda,

welkom op het forum.
Wij kennen deze maatschappij (nog) niet, maar het ziet er goedkoop uit. Over de betrouwbaarheid en gemak kunnen we nog niets zeggen. Zo te zien wordt komende zomer ook de eerste keer dat ze op Amsterdam vliegen. We zijn hier met z'n allen heel erg benieuwd want dat is weer een optie erbij om snel en goedkoop in Schotland te komen!

Marien

• Gast
vliegmaatschappij
« Reactie #2 Gepost op: 03 jan 2006, 18:07 »
Ook een goed 2006 toegewenst.

Nee, wij hebben ook geen ervaring met deze maatschappij. We zijn wel meteen even op de site gaan kijken en hebben de prijzen vergeleken. Wat ons opviel en wij ook raar vonden was dat als je 2 volwassenen en 1 kind invoert, dat het kind dan veel duurder is als een volwassene. Maar voer je voor de zelfde trip alleen twee volwassenen in, dan zijn die ineens weer veel duurder geworden. Heel vreemd.

chyntha

• Gast
Re: vliegmaatschappij
« Reactie #3 Gepost op: 09 feb 2006, 12:23 »
dit is een nieuwe maatschappij die het van easy jet heeft over genomen. Probeer transavia ook eens, voor 216 euro vlieg je met twee personen heen en weer naar prestwick.