Auteur Topic: Scotland Trip September 2005  (gelezen 3874 keer)

Mikey

• Gast
Scotland Trip September 2005
« Gepost op: 16 dec 2005, 22:29 »
Hallo iedereen,

in september heb ik een korte trip gemaakt naar Schotland, voor de eerste keer in mijn leven. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen over de Wars of Independence, inderdaad, het verhaal rond William Wallace, Robert The Bruce en eigenlijk nog vele anderen. Na het vele speuren op het internet ben ik bij twee forums beland, www.thebloodisstrong.com en www.siol-nan-gaidheal.com. Ben daar nu al goed ingeburgerd, en in september was er een evenement in Lanark, The Homecoming of William Wallace. Vele leden van de forums gingen er ook zijn, dus het was voor mij het ideale moment om eindelijk naar het land van mijn passie te vertrekken. Het was een fantastische ervaring, zo heb ik ondermeer mijn favoriete auteur en patriot David R. Ross ontmoet. Ook heb ik plaatsen zoals Loudoun Hill, New Lanark, Douglas, Linlithgow, Stirling, Bannockburn en Cambuskenneth bezocht, in dit in slechts 3 dagen! Mijn reisverslag heb ik verwerkt in mijn eigen website, namelijk www.scotlandtrip.be waar je eveneens bijna 300
foto's kan bekijken. Zeker de moeite waard!

Onlangs ben ik trouwens lid geworden van Siol nan Gaidheal (Seed of the Gael), een broederlijke, culturele organisatie met als ultiem streefdoel de onafhankelijkheid van Schotland. Voorstander of tegenstander, neem gerust een bezoekje op het forum en leer meer over deze materie...

Met vriendelijke groet!
Mikey

Offline lucsa

• Schotland fan
« Reactie #1 Gepost op: 17 dec 2005, 14:30 »
Hallo Mickey,
bedankt om de foto's te delen met ons. :)
de link even aangepast: www.scotlandtrip.be
Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu

Marien

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 17 dec 2005, 17:45 »
Mijn complimenten, ziet er heel goed uit die site!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #3 Gepost op: 17 dec 2005, 19:46 »
Mooie site!
Het zal wel een indrukwekkende reis voor je geweest zijn.

en bedankt voor de links naar de andere fora!

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 18 dec 2005, 09:01 »
ziet er echt mooi uit, leuk ook herkenbaar, ik ben ook heel erg genteresseerd in William Wallace, dus lekker herkenbaar. Leuk hoor.

Mikey

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 18 dec 2005, 20:43 »
Bedankt voor de leuke reacties! Leuk om dit forum gevonden te hebben...

Groetjes,

Mikey