Auteur Topic: B&B en kinderen  (gelezen 4388 keer)

Offline albatros

• Schotland fan
B&B en kinderen
« Gepost op: 21 aug 2007, 22:28 »
Klopt het dat het moeilijk is om B&Bs te vinden indien men reist met 3 kindjes van 3, 5 en 7 jaar? Er zijn blijkbaar niet veel B&B te vinden die grote kamers aanbieden. Onze voorkeur gaat uit naar  B&B of hotels. Kan iemand hiermee helpen?
Thx

Offline Teije

• Administrator
  • *
Re: B&B en kinderen
« Reactie #1 Gepost op: 21 aug 2007, 22:32 »
Van B&B's weten we het niet, maar veel hotels hebben wel een familyroom met een tweepersoonsbed, een stapelbed en nog een 1-persoonsbed. Maar op die leeftijd zou ik zelf de kinderen laag laten slapen en zelf het stapelbed nemen.
Ik kan me voorstellen dat de meeste B&B's kleinere kamers hebben en daarom in mindere mate een familyroom zullen hebben.

Marien

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 21 aug 2007, 22:53 »
Is het voor een rondreis of een tussen overnachting?

Hier is in ieder geval eentje met grote family rooms

Het is ook wel mogelijk bij sommige B&B's om nog een extra bed erbij te plaatsen. Zoals bij DEZE

Offline albatros

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 21 aug 2007, 23:18 »
het zou inderdaad voor een rondreis zijn. Op dit moment is er nog geen periode vastgelegd. Dus zou toch een 7-tal BBs moeten zijn.
gr,

dduranwonderlandfairy

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 11 mrt 2008, 00:02 »
Wij verbleven met onze drie kinderen in het Braveheart Guesthouse in Edinburgh en alleen maar onze complimenten!
We hadden een kamer met badkamer(toilet,douche,wastafel),grote inloopkast,2x2 persoonsbedden en 2x2 eenpersoonsbedden.De kinderen hebben zich er opperbest vermaakt en wij ook.Er was ook nog een flatscreen tv aan wezig.Nee echt super :schface