Auteur Topic: wij zijn ook weer terug (luuk en wilma)  (gelezen 4659 keer)

Offline Wilma

• Schotland fan
wij zijn ook weer terug (luuk en wilma)
« Gepost op: 20 jun 2007, 09:39 »
Wij zijn ook weer terug na ruim 2 super weken. We hebben alleen maar prachtig weer gehad, zelfs een week op Skye, geen drup gezien. Was er wel hoor, maar dan waren wij net even ergens anders (Harris). Ontzettend veel gereden, maar ook veel gezien hoor, het waren gewoon hele lange dagen haha.
De eerste dagen in Glencoe gezeten, verschillende bergroutes gelopen, oa. de Lost Valley, zeker de moeite waard hoor, uitgebreid verslag komt er aan. Beetje druk hier, met (weer) familie omstandigheden) daarna naar Beauly, zelfde hotel als Lies en Teije, vonden we superleuk en bere gezellig. En toen eindelijk naar Skye, overweldigend vonden wij het. Aan een week hebben wij niet genoeg hoor, we moeten weer terugkomen. Doordat het al een tijdje zo droog was, waren sommige stukken moeilijk en zelfs gevaarlijk te lopen. soms erg spannend hoor.
We hebben de Old man of Storr gedaan, zelfs tot boven op de kliffen. wat een uitzichten. GEWELDIG.
en natuurlijk de Quiriang. super......
Dunvegan en omgeving was ook zo mooi, we kwamen midden in de opnames van een film terecht houdt het in de gaten: de maid of Honnor oid. erg leuk om te zien hoe dat gaat.
Dolfijnen gezien, wij wel he Teije en Lies  ;)
En toen nog even gezellig naar Callander, waar we in een b&b hebben gezeten, waar we vaker zijn geweest en weer als vanouds gezellig.
Als we al spraken met mensen, dan hebben die veel kou en regen gehad, en wij niets. heerlijk.
Onderweg naar de boot afgesproken met Roald, en samen Holy Island bekeken, en de avond aan boord ging supersnel voorbij, we hadden heel wat af te kletsen. dat was ook zeer gezellig. ontzettend veel foto;s bekeken.
Na een rustig nachtje op de boot, we lagen helemaal vooraan mooi uitzicht, alleen helaas hebben we iedere keer last van zeer lawaaierige buren, die rond half 3 stomdronken in hun hut aankomen, en schreeuwend en lallend iedereen uitnodigen om nog biertjes te drinken. eerste keer Engelsen, 2e keer Duitsers, en nu waren het Nederlanders, dus tja, je hebt ze helaas in alle soorten en maten.
maar toe maar, bijslapen doen we thuis wel.

gerdamartijn

• Gast
Re: wij zijn ook weer terug (luuk en wilma)
« Reactie #1 Gepost op: 20 jun 2007, 18:46 »
Nou gelukkig heb je het erg fijn gehad.Dat geeft je een reservestoot voor de thuis dingen.Sterkte :wave:

marieke

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 jun 2007, 18:09 »
Hoi Wilma, wat heerlijk dat je het zo fantastisch hebt gehad! Wij mogen over 3 weken, en gaan ongeveer hetzelfde zien daar. Ben benieuwd hoe het in de caravan op Skye was, (of wil ik dat (nog) niet weten?) Ik heb er veel zin in en als ik jou zo hoor hebben we mooie plekken uitgezocht om te ontdekken!  :aye

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #3 Gepost op: 22 jun 2007, 18:46 »
Hoi Wilma, wat heerlijk dat je het zo fantastisch hebt gehad! Wij mogen over 3 weken, en gaan ongeveer hetzelfde zien daar. Ben benieuwd hoe het in de caravan op Skye was, (of wil ik dat (nog) niet weten?) Ik heb er veel zin in en als ik jou zo hoor hebben we mooie plekken uitgezocht om te ontdekken!  :aye

Marieke,

heb je al een mailtje gestuurd.

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 22 jun 2007, 19:49 »
Welkom terug, vakantiegangers.
Ok, jullie hebben dolfijnen gezien, maar wij zijn verbrand(!) in Schotland.
We hadden trouwens hetzelfde probleem in de boot: luidruchtige buren, maar tja, je kan niet alles hebben, toch!?

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #5 Gepost op: 23 jun 2007, 00:04 »
Welkom terug, vakantiegangers.
Ok, jullie hebben dolfijnen gezien, maar wij zijn verbrand(!) in Schotland.
We hadden trouwens hetzelfde probleem in de boot: luiddruchtige buren, maar tja, je kan niet alles hebben, toch!?

uhhhh had jij mijn verbrande knieholtes niet gezien toen??????? :laughing7:
enne luuk was ook ietsiepietsie verbrand hoor, bij zijn armen. :tongue3:
Vervelend he? die luidruchtige buren. misschien volgende keer toch maar de captains cabin?

Robby

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 23 jun 2007, 01:19 »
jammer dat niet iedereen rekening kan houden met anderen.....
maar de reis in schotland zelf, maakt alles wel weer goed neem ik aan....

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 23 jun 2007, 15:35 »
ja hoor, ik hou er al standaard rekening mee, dat sommige mensen zich te buiten gaan aan drank of wat dan ook.
Het is treffen als je buren hebt met kleine kinderen die zijn lekker rustig en als een kindje huilt heb ik daar geen problemen mee, maar als ze straalbezopen binnenkomen. jak.