Auteur Topic: Vakantie 2006  (gelezen 44606 keer)

FJR Freak

• Gast
Re: Vakantie 2006
« Reactie #100 Gepost op: 05 mrt 2006, 19:31 »
Nouja, het zou niet erg zijn als Schotland een stukje meer deze kant op kwam  :tongue3: Ik ben na een flinke wandeling langs het IJsselmeer alweer een stuk opgefrist, ik ga gewoon lekker door met sparen en wie weet! Stiekum is Enkhuizen in de zomer ook best buitenland alhoewel het dan meer Duitsland is dan Schotland :wink

Leuk Marien, zo met je familie een paar dagen!

Potjandorie wat sneu nu allemaal voor jullie Sas, gelukkig heb je het na die flinke "frisse" wandeling allemaal een beetje kunnen verwerken, en aan al die opbeurende woorden van de andere clangenoten kan ik niet veel meer aan toevoegen dan alleen jou en Aarjen nog succes te wensen m.b.t. het vinden van werk, want dat is toch in eerste instantie, het meest belangrijkste lijkt mij, en zoals Ina het al zei, Schotland loopt niet weg, en je weet maar nooit hoe een dubbeltje rollen kan.

Marien

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 03 jul 2006, 20:41 »
Nou, wat ook al in de kalender staat, het aftellen is begonnen!
Vrijdagochtend heel vroeg gaan we richting Hoek van Holland. We moeten anderhalf uur voor vertrek bij de boot zijn. Dit ivm onze hond. Aangekomen in Harwich hebben we een aardige rit voor de boeg. Bij Carlisle hebben we onze eerste overnachting in een hotel. Van daaruit gaan we richting Drumnarochit[/b], waar we onze eerste week gaan doorbrengen. De tweede week reizen we door naar Penicuik[/b]. Hier hebben we vorig jaar ook een week gezeten en dat was ons zeer goed bevallen. Voordat we naar ons huisje gaan pikken we in Edinburgh mijn vader en mijn broer op. Zij blijven 3 nachten bij ons. Als wij hen op dinsdag weer op het vliegtuig hebben gezet, dan rijden we door naar Glasgow. Zijn we nog nooit echt geweest en gaan die nu dus eens even ontdekken. Het is de bedoeling dat we veel gaan wandelen. We hopen op niet al te warm weer, omdat onze woef dan ook gewoon mee kan wandelen. Gelukkig is hij gewend om lang alleen te zijn, dus als hij niet mee kan dan is dat niet zo'n heel groot probleem. Op zaterdag 22 juli ( de verjaardag van Hans) gaan we weer richting zuiden en hebben dan een overnachting in Stoke-on-Trent. Zondag 23 juli om een uur of 6 nemen we weer de boot terug naar Nederland.  :crybaby2: Tenzij we er nog een week aan vast hebben geplakt. :wink

Offline The Deeside Piper

• Schotland fan
  • Nicole en Hans op de Broad Cairn bij Loch Muick
« Reactie #102 Gepost op: 03 jul 2006, 22:53 »
Klinkt allemaal erg leuk!

Ik wens jullie een fijne vakantie toe! Vorig jaar hebben we de hond ook meegenomen (helaas is deze in februari vlak voor onze emigratie naar Schotland overleden) en het was harstikke leuk. Alleen jammer dat we zo weinig restaurants e.d troffen waar onze kleine woef ook welkom was!

Veel plezier en de groeten vanuit Abaoyne, Deeside.

Hans                           :bagpipe
The Dee(don)side Piper,                                      :bagpipe

Marien

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 03 jul 2006, 23:04 »
Dank je wel!

Tja, wij houden er maar gewoon rekening mee dat hondjelief niet mee mag in restaurants. Dus dan gaat ie gewoon niet mee. Overigens bezoeken wij in onze vakantie ook maar weinig eet gelegenheden. Wij hebben zelf meestal overdag bolletjes ofzo mee en 's avonds koken we zelf.

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #104 Gepost op: 04 jul 2006, 08:17 »
Nog 2 nachtjes...........
Ik hoop ook dat het niet te warm is voor jullie hoor, het loopt gewoon lekkerder met wat koeler weer.
En toch schijnen er in Scotland ook temperaturen gehaald zijn van rond de 30 graden. Dacht dat het daar niet kon?

Marien

• Gast
« Reactie #105 Gepost op: 04 jul 2006, 08:41 »
Wij hebben de reputatie dat we mooi weer naar Schotland nemen. Geen idee of dat nu ook weer gaat lukken, maar de vooruitzichten zijn goed in ieder geval. Maar ja, weer kan je niet bestellen, dus we zien wel wat we allemaal gaan krijgen daar!

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: 04 jul 2006, 11:06 »
Joh Marien,ik krijg kriebels van jouw aftellen? :crybaby2: Mag ik mee?Kan goed wassen ,eten koken, heb ehbo(geintje,maar ik zou best weer willen.En dan mag het? een ietsie minder goed? weer zijn,toch?? )? :tongue3: Met deze hitte mag je niet eens wandelen!? :nono:

Marien

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: 04 jul 2006, 23:27 »
Hans zal kijken of ie nog een plekje in de dakkoffer overhoudt.  :laughing7:

Offline Hans

• Schotland fan
  • Slainte!
Re: Vakantie 2006; vertrek 7 juli, erg vroeg
« Reactie #108 Gepost op: 06 jul 2006, 11:48 »
En een goede Midge-magneet is ook nooit weg  :tongue3:

Maar helaas, ik denk dat we zoals altijd weer proppie vol zitten.

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 06 jul 2006, 12:37 »
Mooi hoor,(maar wel een goeie? :laughing7: )Ik dacht dat het misschien een goed idee was om me dan zo maar te verhuren? :tongue3: