Auteur Topic: Wilma op vacantie 3/6/2007  (gelezen 10867 keer)

gerdamartijn

• Gast
Wilma op vacantie 3/6/2007
« Gepost op: 02 jun 2007, 18:06 »
Fijne vacantie voor Wilma en Luuk,neem veel foto's en verhalen mee :wave: :wave: :wave: :wave:

Offline Ina

• Schotland fan
Re: Wilma op vacantie 3/6/2007
« Reactie #1 Gepost op: 02 jun 2007, 21:13 »
Veel plezier en goede reis! :icon_sunny:

marieke

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 02 jun 2007, 22:41 »
Hoi Wilma, op het nippertje wil ik je ook nog heel veel plezier wensen, en een goede reis morgen. Ik ben benieuwd hoe je het op Skye en in de caravan in Portree zal hebben. Groetjes Marieke

Marien

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 03 jun 2007, 00:02 »
Een heeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie!!!!!!!!! Als het weer de komende week net zo goed is als hier, dan zit je helemaal gebakken!! Genietse!!!!

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #4 Gepost op: 03 jun 2007, 08:22 »
Heerlijk, ik heb er veel zin in. nog een paar uurtjes, heb echt zo'n schoolreisje gevoel haha ;)
De vooruitzichten zijn redelijk goed, dus we zien wel.
Iedereen die vandaag naar Dordrecht gaat, veel plezier, jullie treffen het ook hoor, geen blubber dit keer.

@marieke: Ik ben benieuwd hoe je het op Skye en in de caravan in Portree zal hebben. Groetjes Marieke
Tja, ik had haar gemaild en gebeld, over tijdstippen hoe te komen etc, ze zou terug bellen, maar nog niets gehoord. ik heb haar telefoonnummer, en adres, dus het zal wel loslopen. Je hoort het nog wel.

doeggggggggggggggggg

enne Roald: tot de 18e, bij jedburgh of Alnwick of op de boot  ;)

paul larsson

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 03 jun 2007, 09:10 »
heeeel veeeeeel plezieren een heeele fijne vakantie :aye :laughing7:

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #6 Gepost op: 03 jun 2007, 11:35 »
Heel veel plezier, Wilma en Luuk!  :wave:

Offline Roald

• Schotland fan
« Reactie #7 Gepost op: 03 jun 2007, 11:43 »
enne Roald: tot de 18e, bij jedburgh of Alnwick of op de boot  ;)

Tja, het wordt behelpen he, nu Inverness is afgevallen ;). Goede reis & veel plezier !
Leven en laten leven

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 06 jun 2007, 20:33 »
 :aye Wij hebben morgen (donderdag 7 juni) een minimeeting in Beauly, want wij zitten er nu en Wilma en Luuk moeten morgen arriveren als het goed is. Een meeting in Schotland is toch wel het leukst! Gisteren ook al uitgebreid met een paar Nederlanders gekletst.
We houden jullie op de hoogte!

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #9 Gepost op: 08 jun 2007, 22:19 »
hello folks!

het is hier super, geweldig weer, boven de 20 graden, veel bergwandelingen gemaakt, eindelijk de Lost Valley gevonden na al die tijd en de moeite waard.
Leuk gezelschap (Teije en Lies) is heel gezellig hoor, leuk zo'n minimeeting.
Morgen naar Skye, hoop dat het daar ook zo mooi is.
even naar Mirjam gezwaaid in Drumnadrochit, je was er niet he?
kortom, super.
Enne, calodonian hotel in Beauly, super hoor, niets is overdreven.
doei doei

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #10 Gepost op: 11 jun 2007, 19:47 »
hier weer een snel berichtje vanuit een zeer warm Skye, pff, wat is het hier warm zeg. al de mensen erg verbaasd, sinds we hier zijn, boven de 23 graden.
Gisteren hebben we de Quiriang gereden en gelopen, geweldige wandeling, helemaal niet moeilijk.
vandaag \old man of Storr. tja, ander verhaal, pittig hoor, we zijn helemaal tot boven de kliffen gegaan, via de steile kant (zonder klimijzers oid) en toen moesten  we naar beneden. gelukkig wist ik het niet, maar ik doe het nooit meer. voorlopig geen bergjes meer haha.
morgen doen we een dag boattrip naar Lewis en terug over Uist, ben benieuwd met een coach. kosten 26,75 pp jullie horen nog wel.
Caravan is oke Marieke, niet veel luxe, maar met mooi weer en veel weg kan het makkelijk.
de berichten zien er heel goed uit, de hele week droog.
hoorde van Roald dat het eind van de week koeler zou worden, dus we zien wel hoe het verder gaat, dit hebben we te pakken.
tot de volgende keer.

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #11 Gepost op: 11 jun 2007, 21:55 »
Mag ik een héél klein beetje jaloers zijn  :hypocriet?
Of anders : laat je nog wat prachtig weer voor de volgende maanden  :aye ?

Geniet met volle teugen van een zonovergoten Skye !  Ik kan het me inbeelden.

Koen

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 11 jun 2007, 22:46 »
Wat een mazzel hebben jullie met dat weer. :hello2: Wij krijgen hier de regen die jullie nu niet hebben :laughing7: Geniet ze :wave: :wave:

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #13 Gepost op: 13 jun 2007, 12:23 »
op dit moment is het ook koeler hoor, we twijfelen vandaag tussen applecross, maar doen toch dunvegan, het weer lijkt daar wat beter,
moesten een nieuwe camera kopen, de oude deed het niet meer goed, alles overbelicht.
gisteren naar Harris geweest met de boot. 5 uur op de boot voor 11/2 uur Harris en toen razendsnel naar Uist was niet zoveel aan dus. \harris wel
groetjes

Offline kc

• Schotland fan
« Reactie #14 Gepost op: 13 jun 2007, 18:51 »
...moesten een nieuwe camera kopen, de oude deed het niet meer goed, alles overbelicht.

Oei : dan moet je de hele reis opnieuw doen   :tongue3: 
Hopelijk geeft de fotofabrikant uitgebreide garantie : alle plaatsen op zijn kosten opnieuw aandoen   :aye

Koen

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #15 Gepost op: 13 jun 2007, 22:19 »
 :icon_colors: Wij zijn (helaas) vandaag alweer terug uit Schotland (de komende dagen gaan we ons weer even inlezen in het forum... en de foto's op de website plaatsen), maar nu alvast even een foto van ons met Wilma en Luuk in zonnig Beauly, afgelopen zaterdag.

wij (en vooral Teije) zijn de afgelopen dagen flink verbrand in Schotland! bijna 30 graden afgelopen zaterdag en 27 graden op maandag op het strand in Girvan.
Geniet nog even lekker en gelukkig zijn onze Beauly foto's goed gelukt, binnekort op de mail!

Offline Sas.

• Administrator
  • *
  • life in the slow lane
« Reactie #16 Gepost op: 13 jun 2007, 22:24 »
Wat een mazzel hebben jullie toch met het weer  :hello2: Wel verdiend hoor, na die bijna verregende vakanties van vorig jaar van jullie beiden  :sad1:

Marien

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 14 jun 2007, 18:33 »
Poeh, heet zeg! Zullen die Schotten niet blij mee geweest zijn. Zijn dan nogal gauw "heetgebakerd".
Maar geweldig dat er weer bewijs geleverd is dat het niet altijd regent daar!

Offline Teije

• Administrator
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 14 jun 2007, 18:56 »
Poeh, heet zeg! Zullen die Schotten niet blij mee geweest zijn. Zijn dan nogal gauw "heetgebakerd".
Maar geweldig dat er weer bewijs geleverd is dat het niet altijd regent daar!

:violent1: Ssssttt... Marien, zeg dat nou niet te hard, straks liggen die prachtige zandstrandjes vol toeristen die ook naar tropisch Schotland willen!

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 14 jun 2007, 18:58 »
Nog veel gezwaaid deze reis ?  :wave: :lachen

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #20 Gepost op: 14 jun 2007, 20:10 »
heel veel gezwaaid en ook getoeterd naar ons, maar we konden niemand haha
vandaag weer heerlijk weer geweest, ruim 20 graden, wel veel wind, dus erg koel, maar toch. we klagen niet hoor hihi
we zitten maar te wachten op de mist en de regen :)
vandaag hebben we het rondje applecross gedaan, helemaal naar boven en dan afzakken en door de applecross terug. super super super en wat een uitzichten, tot ver over de zee konden we kijken, de western isles, de bergen van Skye, de Cullens. het was zo helder, dat hadden we niet meegemaakt.

leuke foto's teije haha, die van ons zijn gelukkig nog wel gelukt, maar alles vanaf UIST niet meer, niet een gemis hoor.
we hebben dus een nieuwe camera gekocht, en je raadt het al een cardreader fout grrrrr gelukkig konden we 27 foto's op de harde schijf doen, tja zo'n luxe camera hebben we nu. morgen maar weer even vragen.
verder gaat het prima hoor, de berichten zijn nog steeds goed. morgen rustig dagje, luuk mag kiezen, die heeft afgelopen weken 2000 km voor de kiezen gehad. tja, hij vindt autorijden leuk.
en dan is het weer voorbij.
maandag ontmoeten we Roald ergens in Schotland en gaan we de boot weer op
hoorde dat het bij jullie of bloedheet was of erg kil. tja, hier zitten we goed dus.
doei doei
groetjes Luuk en Wilma

Offline Grasshopster

• Schotland fan
« Reactie #21 Gepost op: 14 jun 2007, 21:33 »
Fijn dat jullie het hebben getroffen met het weer. Bij ons (Forres) niet eens zo ver van Beauly, hing een grote grijze wolk waar een constante drizzle uit viel in die periode. Vandaag gelukkig zon, maar wel koud.

Ellen

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 15 jun 2007, 08:30 »
Leuk,meteen in het diepe met een nwe camera :laughing7:.Knoop er nog een paar weken aan vast daar ,want het komt hier echt met bakken uit de lucht vallen :sad2:. :wave:

Offline Wilma

• Schotland fan
« Reactie #23 Gepost op: 15 jun 2007, 12:48 »
o het is te erg om te zeggen, maar alweer een prachtige dag hier, veel zon, we hebben nog geen mist gezien, luuk maar wachten met zijn nieuwe camera haha. ja, we maken de mooiste foto's de card weer ingeleverd, die deed niets meer, dus moesten we weer een duurdere card kopen. pfff, ik zie straks de afschriften wel.
o, kon dat maar gerda nog een paar dagen heerlijk. maar vanaf morgen gaat het hier ook regenen hoor, en callander lijkt ook (nog) niet mooi, maar we klagen niet, het was echt super.
ik zou nog even melden over die boattrip. als je van 5 uren op een boot zitten houdt, voor anderhalf uur Harris (en dat was echt heel mooi hoor) en een zo snel mogelijke rit door Uist naar de ferry naar Uig, tja, dan is het een leuk dagje. voor ons had het niet gehoeven. kosten zijn toch 26,75 pp en vooral Uist vonden we allemaal uhhhh verschrikkelijk. misschien hebben wij net het verkeerde stukje gezien, maar nee, dank je wel.#
het uurtje varen tussen Harris en Uist was wel leuk hoor, normaal kan je dolfijnen zien, puffens zeehondjes, maar ik heb aleen een puffin en zeehondje gezien. dus voor diegene die erover denken.
we gaan vandaag naar Elgin, misschien een boottripje naar hidden isle, we zien wel, rustig aan doen in ieder geval, morgen inpakken en wegwezen van dit prachtige eiland. een week is nog te kort hoor. als je hoort dat sommigen skye in een of twee dagen doen, die zijn eigenlijk niet goed wijs.#
groeten......

gerdamartijn

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 15 jun 2007, 17:19 »
Doe Callander de groeten van me  :wave: Hoe is het met het Rob Roy Centre?
Wat kan je toch veel doen in zo relatief korte tijd.Lijkt of je al eeuwen weg bent  :laughing8:  :laughing8: