Auteur Topic: vakantie  (gelezen 6366 keer)

bigske

• Gast
vakantie
« Gepost op: 13 okt 2005, 16:52 »
Hallo,
wij wonen in zuid west schotland. een prachtige streeks trouwens. Nu zijn we reeds onze volgende zomer vakantie aan het plannen. Wij zouden 3 weken weg gaan. wij zoeken iemand die geduurende 3 weken ?gratis in ons huis zou wllen verblijven en op onze lieve duitse herder passen. Er zijn absolut geen kosten aan verbonden.Onze voorkeur gaat naar een gezin met kinderen. huisdieren zijn geen probleem.Laat maar iets horen.
groetjes
 ? ? ? ? ? ? ?
bigske

Marien

• Gast
vakantie
« Reactie #1 Gepost op: 13 okt 2005, 19:47 »
Nou, dat hangt natuurlijk wel af van de periode en de streek.
Wij gaan volgend jaar zeker naar Schotland (het plan is in juni, maar dat kan veranderen), alleen weten we nog niet helemaal waar naartoe. Zuid-west Schotland is een streek waar we nog niet overal zijn geweest, dus zijn we wel nieuwsgierig waar jullie huis nu precies staat (foto's ?).
Eventueel mag je rechtstreeks via email contact opnemen.

Offline Teije

• Administrator
  • *
vakantie
« Reactie #2 Gepost op: 13 okt 2005, 20:18 »
Hallo Bigske,

wat een aanlokkelijk aanbod! Wij hebben dan helaas andere plannen, hoewel we volgend jaar Schotland ook weer gaan bezoeken. Ook wij zijn heel benieuwd in welk deel jullie precies zitten!

Teije & Lies

Offline Wilma

• Schotland fan
vakantie
« Reactie #3 Gepost op: 13 okt 2005, 20:46 »
:) Wauw, dit klinkt wel erg! aanlokkelijk hoor. Maar helaas, ik kan maximaal 2 weken vakantie krijgen, tenminste aan een stuk, en wij hebben zelf ook een hond, die ik liever niet mee neem, want als ik op vakantie ben, wil ik uren weg kunnen blijven, zonder er over na te denken, maar nogmaals, het zou geweldig kunnen zijn, en net als de anderen, ben ik ook nieuwsgierig, welk gebied, wij zijn zelf ook in Fort William en de Wester Ross geweest, dus meer westen.
Ik ben benieuwd

bigske

• Gast
vakantie
« Reactie #4 Gepost op: 13 okt 2005, 21:32 »
hallo,
Wij wonen in de provicie Dumfries and galloway, Op 10 km. van het stadje Castle Douglas en op 14 km van het kuststadje Kirkcudbricht.Castle Douglas is bekend voor onderhande zijn kleine gezellige winkeltjes en wordt dan ook de Foodtown genoemd.Kirkcudbricht i dan weer bekend als het oord waar veel schilders komen omdat er zo een prachtig kleuren zijn in de natuur.Dank zij de golfstroom is het hier over het allgemeen wat zachter dan in de rest van schotland. Er zijn hier dan ook tropische tuinen te bezoeken.Ons huis is een oude cottage die volledig is verbouwd maar zijn origineel karakter heeft behouden. Het heeft keuken, woonkamer, zitkamer, drie slaapkamers, 2 badkamers grote tuin met uitzicht op de bergen en op een 10 minuten lopen van een meer.Onze auto wordt ook ter beschikking gesteld van eventuele kandidaten.wij houden heel veel van onze hond en willen daarom dit aanbod op het forum lanceren zodat die arme stakker :wink ?het naar zijn zin heeft als wij weg zijn. Hij is het trouwens gewend om overdag alleen te zijn. het is niet de bedoeling dat hij overal mee naartoe moet.We willen alleen dat hij in zijn vertrouwde omgeving blijft en niet naar een kennel moet.En natuurlijk is dit ook een aanbod waar wij vooral de schotlandliefhebbers een plezier mee willen doen.
groetjes

Marien

• Gast
vakantie
« Reactie #5 Gepost op: 13 okt 2005, 22:39 »
En wanneer denken jullie op vakantie te gaan? Zijn er goede wandelmogelijkheden?

bigske

• Gast
vakantie
« Reactie #6 Gepost op: 13 okt 2005, 22:54 »
hallo,
Prima wandel mogelijkheden!! we zouden eind juni begin juli weggaan. Preciese datum staat niet vast.Kan dus over onderhandeld worden.
bye!!

Marien

• Gast
vakantie
« Reactie #7 Gepost op: 13 okt 2005, 23:24 »
Helaas, vanwege de vakantiespreiding van ons zoontje gaat dat niet lukken. Maar ik ben er van overtuigd dat jullie wel iemand zullen vinden!

Offline Teije

• Administrator
  • *
vakantie
« Reactie #8 Gepost op: 13 okt 2005, 23:37 »
Maar zo te horen gaat dat vast wel lukken de komende tijd! De plek waar jullie wonen hebben we net gemist op onze reis, toen zijn we van Dumfries naar Caerlaverock Castle gegaan en toen naar het oosten.
Misschien een domme vraag, maar wij 'thuisblijvers' vragen ons af waarheen je op vakantie zou moeten gaan als je al in dat mooie Schotland woont???

bigske

• Gast
vakantie
« Reactie #9 Gepost op: 13 okt 2005, 23:42 »
hallo,
nee hoor wij moeten niet zonodig op vakantie, maar gaan drie weken onze familie en ouders bezoeken in het vroegere thuisland.wij hebben nog jaren ontdekkings plezier hier in het inderdaad prachtig schotland.Je raakt gewoon niet uitgekeken.
bye

Marien

• Gast
vakantie
« Reactie #10 Gepost op: 13 okt 2005, 23:53 »
Is dat thuisland Belgi of Nederland? Hoe lang wonen jullie daar al? Sorry, ben misschien erg nieuwsgierig.

bigske

• Gast
vakantie
« Reactie #11 Gepost op: 13 okt 2005, 23:56 »
wij komen van belgie, maar hebben de laatste 3 jaar in zweden gewoond.en nu bijna een jaar in schotland.

Marien

• Gast
vakantie
« Reactie #12 Gepost op: 13 okt 2005, 23:58 »
Vanwege werk?

bigske

• Gast
vakantie
« Reactie #13 Gepost op: 14 okt 2005, 00:01 »
hallo,
Ja vanwege werk, heb het geluk dat ik een beroep uitoefen waar in heel wat landen een tekort van is.

Marien

• Gast
vakantie
« Reactie #14 Gepost op: 14 okt 2005, 00:03 »
En hoe bevalt het wonen daar? Mis je dingen, heb je veel contacten met locals.
Heb je zelf kinderen?