Auteur Topic: Mortonhall caravan en camping park  (gelezen 3541 keer)

e jordans

• Gast
Mortonhall caravan en camping park
« Gepost op: 22 mei 2007, 16:14 »
Hallo lezers van deze site.
Ik laat weer eens wat van mij horen.
Ben druk bezig nog een camping uit te zoeken ,vlakbij edinburgh.
Nou heb ik een brocure aangevraagd , van mortonhall caravan en camping park.
Wie kent deze camping?  en is het redelijk goed te vinden. Het ligt om de ringweg van Edinburgh de A720.
Op de kaart is het moeilijk te zien.
Alvast bedankt voor evt reacties.

Edith

Offline skye

• Schotland fan
Re: Mortonhall caravan en camping park
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2007, 19:26 »
Als wij naar Edinburgh  gaan, gaan we ook altijd op Morton Hall kamperen. Niet goedkoop, maar ja, dat heb je met een stadscamping. Wij vinden hem wel makkelijk te vinden vanaf de ring. Je kan er ook makkelijk met de bus naar de stad. En wil je 's avonds nog even een afzakkertje voor het slapen gaan is de Stable Bar er vlak bij ook leuk om te zitten.

skye

Offline Albertus

• Schotland fan
Re: Mortonhall caravan en camping park
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2007, 21:07 »
Ik ben nu twee keer op de Mortonhall camping geweest: het is werkelijk een prachtige, parkachtig aangelegde Landgoedcamping. Naast toiletten en douches ook prima voorzieningen (wasmachines, winkeltje e.d.).
Zoals Skye ook schrijft, is het ideaal om met de dubbeldeks  OV bus naar het centrum te rijden: comfortabel en goedkoop. (Enkele reis 1 GBP).
Het is vooral een camping om Edinburgh te verkennen.
Voor wat betreft de campingprijzen denk ik dat Mortonhall niet echt duurder is dan andere grotere campings in Schotland.
Maar zoek wel tevoren goed uit hoe je moet rijden, want ik ben behoorlijk aan het zoeken geweest, en dan kan het met camper of caravan wel eens spannend worden.