Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 17:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland jeugdherbergen  |  Topic: Vooraf boeken, augustus?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Vooraf boeken, augustus?  (gelezen 1853 keer)
Lara en Anieke
Gast
« Gepost op: 20 Mrt 2007, 20:53 »

Hi,

Wij gaan deze zomer naar Edinburgh, daarna verder backpacken in Schotland (voor het eerst). We blijven eerst een nachtje of 2 in Edinburgh, weet iemand of het noodzakelijk is om ver van tevoren op internet te boeken? We hebben al gekeken op internet, en bij sommige sites zitten de hostels (nu al!?) vol, of kun je nog niet boeken. (in augustus is dus wel de drukke festival maand) Als iemand nog tips heeft voor een goedkoop verblijf in of net buiten Edinburgh dan horen we dat ook graag.

Groetjes Lara en Anieke   wave
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Mrt 2007, 10:14 »

Leuk he, ik ben aan het zoeken voor Edinburgh in september (liefst een 1-persoonskamer) voor 1 nachtje, maar wat ik ook zoek: alles is OF al vol OF ver boven mijn budget. Dus ver van te voren boeken is zeker noodzakelijk lijkt me..
Succes met de zoektocht!  wave
egberto
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Mrt 2007, 13:41 »

In Schotland zijn ook diverse onafhankelijke hostels

Kijk maar eens op :

http://www.hostel-scotland.co.uk/index.asp

EgbertO

Motorrijden doe je alleen en alleen met mooi weer
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Mrt 2007, 14:49 »

Ik gooi er een keer booking.comtegenaan.Ze hebben hotels in alle categorieen, en zelfs appartementen. Plus met door gasten ingevuld tevredenheids-onderzoek sunny
En nog belangrijker,ze rekenen geen boekingskosten. tongue3 In nederland boek ik vaak bij ze (lange week-ends )en ja,je weet normaal ook nooit vantevoren hoe een hotel is.Dat is toch afwachten.Het voordeel is dat je nu  Verward alles op een rijtje hebt.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland jeugdherbergen  |  Topic: Vooraf boeken, augustus?
Ga naar: