Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 17:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: Voor gek verklaard ...
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Voor gek verklaard ...  (gelezen 4437 keer)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #25 Gepost op: 30 Mei 2007, 21:47 »

Wow, die middelste foto is echt mooi!  Aye
skye
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 31 Mei 2007, 06:49 »

Ik heb in 1992 ook een paar dagen op de camping in Fort William gestaan. Samen met een vriendin in een heel klein tentje. En heel veel regen. We gingen uit verveling maar weer eens onze natte goed in de droger drogen en zaten daar dan voor te staren, kijk, daar gaat mijn handdoek, en kijk, daar gaat mijn sok. Toen we op de terugweg van Skye weer langs Fort William kwamen, kwamen we tot de ontdekking dat er nog een berg stond die we toen we er waren helemaal niet gezien hadden omdat  die steeds in de wolken zat ( nee, niet de Ben Nevis, die hadden we wel gezien).

skye

conny
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 21 Jul 2007, 19:03 »

Omdat het zo rustig is/was hier, ook even een postje van mijn zijde. Nog 2 maanden en dan mogen wij naar Schotland. Maar vandaag op een verjaardag zijn we voor de zoveelste keer weer voor gek verklaard.

Gaan jullie maar één week?
En dan in mei naar Schotland?
In de buurt van Fort William ... de natste plek op aarde?
Oh god, en dan via Callais-Dover?

Jullie zijn niet wijs !!!   Bonk

Tja wat moet je daar op antwoorden  dontknow ... misschien zijn we ook niet wijs, maar dat zien we over 8 weken dan wel. Vooralsnog hebben wij er reuze zin in.

vorig jaar aug, belde ik van uit Fort William naar Scheveningen, naar mijn kinderen,om te vragen hoe het daar was, vertelde mijn dochter dat het zo hard en veel had geregend,dat heel Scheveningen was ondergelopen, terwijl wij lekker op de camping in de zon zaten. Wij zijn nu alles bij elkaar al zo,n 6 keer in Schotland geweest, en hebben daarvan mischien 4 dagen regen gehad, dus het valt allemaal wel mee, en je moet een beetje gelijk hebben, wij zijn trouwens altijd in aug geweest, nu gaan we weer, 5 aug. en blijven 19 dagen aan de overkant, HEERLIJK
isapaardje
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 23 Jul 2007, 17:58 »

Geluk moet je altijd hebben.
We gaan al zo'n 20 jaar kamperen in Zwitserland en nog nooit erg veel regen gehad op af en toe een enkele bui na.
2 Jaar geleden zijn we geevacueerd geweest omdat de wegen vernield waren door modderstromen en vele regenval en we onze camping (die ook 1/3 onder water stond) niet meer konden bereiken.
Da's pech hebben, maar zeker voor de gedupeerden daar wiens woningen onder water stonden. Onze spullen waren toen peanuts vergeleken bij de schade van de inwoners. Je wilt dan zo graag helpen, zandzakken vullen, what ever, maar dan besef je ineens dat het enige goed dat je hebt, hetgeen is wat je aanhebt.  icon_silent

En nu ik net de beelden op het journaal zag van de huidige overstromingen in Engeland, dan beleef je die periode toch weer en kan ik me ook helemaal inleven in de mensen die daar in die gebieden zijn (zowel inwoners als vakantiegangers).

Overigens vind ik zelf persoonlijk strak blauwe lucht enorm saai. Juist de wolken zorgen vaak voor een mooi schaduwspel in de bergen, zeker in Schotland, waar wolken en avondzon voor verrassende kleuren op de bergen zorgen. Zoals in ons geval de Ben Nevis die dan weer eens met sneeuw te zien was, dan door een mist van regen, dan helemaal ingepakt en plots weer de top zichtbaar met een mooie regenboog ervoor. Al dat mooi mis je toch als het niet af en toe een beetje regent  laughing7
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: Voor gek verklaard ...
Ga naar: