Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 17:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Hotelsites op internet: Ervaringen (pos. of neg.) gevraagd!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hotelsites op internet: Ervaringen (pos. of neg.) gevraagd!  (gelezen 6457 keer)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Gepost op: 26 Feb 2007, 20:59 »

Uit een ander topic begreep ik dat Gerda wel eens bij bookings.com boekt.
Hoe zijn jullie ervaringen met de duizenden hotel-boek-sites die op internet te vinden zijn? Zelf streun ik ze meestal alleen af om daarna rechtstreeks bij het hotel zelf te boeken, op een of andere manier ontbreekt me nog het vertrouwen om het via een dergelijke website te boeken.

Hebben jullie positieve (of juist negatieve) ervaringen met sommige sites?
ina en hans
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Sep 2009, 16:25 »

Heb 3 weken geleden vanuit schotland een booking gedaan via booking.com voor een hotel in newtonmore. Alles prima verlopen, was dit weekend.

Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Jun 2010, 19:15 »

Hallo,

Ik zit aan de ander kant van het verhaal aangezien ik een Guest house run. Als je boekt via zo een website betaald de hotelier een commisie aan de website. sommige hoteliers hanteren daarom speciale prijzen voor deze websites. soms goedkooper met acties soms duurder. Kijk goed en shop around so to speak

Jurriaan
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Hotelsites op internet: Ervaringen (pos. of neg.) gevraagd!
Ga naar: