Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 17:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Peter en Carlien stellen zich voor
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Peter en Carlien stellen zich voor  (gelezen 998 keer)
Peter
Gast
« Gepost op: 26 Feb 2007, 10:35 »

Hey,
Zoals gebruikelijk willen we ons even voorstellen, zodat iedereen ook weet tegen wie ze praten Wink

Ik ben Peter, 25 jaar en werk full-time. Sinds 7 maanden ben ik samen met Carlien, 19 jaar oud/jong.
Samen hebben we veel passie voor de klassieke Mini (zo hebben we elkaar ook leren kennen).

Omdat we deze zomer voor het eerst samen op vakantie willen gaan, zijn we nu wat rond aant neuzen.
We hebben besloten niet naar de, standaard voor jeugd, zon te gaan, maar de oversteek te maken naar de UK.
Tussen Kerst en Oud en Nieuw zijn we al met DFDS een paar dagen naar NewCastle geweest. En toen zeiden we al tegen elkaar, hier willen we nog een keertje naar terug.

Ons oog is gevallen op een ANWB-aanbieding, 10 dagen naar Wemyss Bay te Strathclyde, ook met DFDS.
We willen dus met mijn Mini Cooper gaan, zodat hij ook een keertje in zijn geboorte land terugkeerd. tongue3

De doel van de reis is een beetje side-seeing en city tripping (Glasgow en Edinburgh)
Voor vragen zal ik een eigen algemene reis/tips topic maken
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Feb 2007, 13:16 »

welkom hier op dit forum.

paul larsson
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Feb 2007, 13:33 »

Hallo Peter en Carlien ,
Welkom op het forum ,leuk dat jullie naar schotland gaan in wemyss Bay en om geving ben ik nog nooit geweest maar als het net zo mooi als de rest van schotland is staat jullie een fijne vakantie te wachten .Grtn Paul
Roald
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Feb 2007, 14:34 »

Hoi Peter en Carlien, welkom ! Als de nieuwe versie van de Mini jullie ook wel aanspreekt kun je in Schotland je hart ophalen: je zult er relatief veel van zien (nou ja, meer dan in Nederland in ieder geval). In de mooiste uitvoeringen: met de Union Jack op dak en/of op de spiegels, de Schotse vlag, zwart/wit-geblokt (a la racevlag), panterprint (of was het nou toch van een ander beest) enzovoort. Maar als jullie helemaal niets van de nieuwe versie moeten hebben ... ben ik bang dat jullie een zware vakantie tegemoet gaan laughing7. Evengoed goede reis !

Live and let live
Peter
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Feb 2007, 14:44 »

Dank allen, had eerlijk gezegd niet zo'n snelle reacties verwacht icon_thumleft

@ Roald:

We vinden die New Mini een best leuke auto hoor. En hadden er graag eentje gehad, als ze niet zo f#cking duur waren geweest Lips Sealed
Is toch een goede manier om de échte mini een beetje te kunnen sparen laughing7

Dit is overigens de mijne, beter dat die nieuwe, toch ?Aye

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Feb 2007, 14:44 »

Welkom op het forum  wave

Een paar leuke dingen om te doen, naar het eiland Bute (1 dag is zeker te kort  icon_silent) en (met de fiets) een rondje Cumbrae doen. Verder de tocht die wij afgelopen september hebben gemaakt door zuid-west Schotland (zie mijn website) is zeker de moeite waard!
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Feb 2007, 16:21 »

Welkom op dit forum,(en wat een snoopie,die cooper  icon_thumleft )
Heerlijk reisje,ik ken het niet,maar het is Schotland,dus....kan alleen maar mooi zijn   sunny
Zelf zou ik de steden bewaren voor een andere reis.Lekker met vliegtuig snel heen en weer,en in de steden is alles met OV te doen.
Heb je meteen weer een exuus om een lang week-end te gaan,als de heimwee niet opgelost kan worden met schotse bands en/of films  wave
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 27 Feb 2007, 08:49 »

Welkom op het forum Peter. wave

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Teije
Administrator
*

« Antwoord #8 Gepost op: 27 Feb 2007, 18:45 »

wave Hoi Peter, ook van ons welkom op het forum.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Peter en Carlien stellen zich voor
Ga naar: