Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 17:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: even voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 665 keer)
sylvia
Gast
« Gepost op: 24 Feb 2007, 13:55 »

Hoi allemaal,

Natuurlijk wil ik me ook even voorstellen. Ik ben Sylvia en ben al een tijdje bekend met dit forum. Stond of sta nog geregistreerd als angel, maar ik wilde vandaag weer inloggen met die naam maar dat lukte dus niet, dus nu ben ik hier onder mijn eigen naam.  Nou ja goed maakt niet uit. Ik ben nog steeds van plan om naar Schotland te gaan verhuizen en dat gaat dit jaar absoluut gebeuren.

Mijn vriend is bezig met een huis zoeken en ik ben druk zoekende naar een baan. Ik ben apothekers assistente van beroep en ik zoek me helemaal gek naar een baan. Ik voel me helemaal thuis in Schotland, maar dat hebben we allemaal natuurlijk anders was dit forum er natuurlijk niet.

Ik ga me eens verdiepen in wat ik zoal heb gemist de afgelopen tijd dat ik er niet was op het forum. Ik heb genoeg te lezen denk ik.

Groetjes Sylvia   
paul larsson
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Feb 2007, 19:27 »

Hallo Sylvia.
Van Harte welkom op 't forum .
Ik las dat je wilde verhuizen naar schotland ,dan kun je hier heel wat info vinden die je goed op weg kan helpen .
Grtn Paul
Teije
Administrator
*

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Feb 2007, 22:07 »

Hoi Sylvia,

opnieuw welkom. Mocht je weer, ooit in de toekomst, niet kunnen inloggen (en dat geldt natuurlijk ook vor anderen), stuur dan even een emailtje, dan kunnen we je wachtwoord resetten.
Maar leuk dat je weer terug bent en we zijn  benieuwd naar de verdere ontwikkelingen omtrent je verhuisplannen!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: even voorstellen
Ga naar: