Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 16:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: prijzen retourtje edinburgh- stirling
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: prijzen retourtje edinburgh- stirling  (gelezen 1573 keer)
marieke
Gast
« Gepost op: 24 Feb 2007, 11:36 »

Ik ben op de verschillende sites geweest om te kijken wat een treinretourtje Edinburgh- Stirling kost maar ik kan er niet echt uitkomen.
Kunnen jullie een schatting geven?
Mijn vriendin komt namelijk een weekje over en ze zal waarschijnlijk met Easyjet op Edinburgh vliegen, maar ik kan niet echt ontdekken of het toch niet voordeliger is om haar toch naar Glasgow te laten vliegen en haar daar met de auto op te pikken. We zitten namelijk in Callander dichtbij Stirling. Of dat we toch doorrijden naar Edinburgh. Kan niet zo goed de afstand c.q. tijdsduur schatten, het verschil tussen Glasgow- Edinburgh bedoel ik.
Het probleem is namelijk dat ik haar niet voordelig op zaterdag naar Glasgow kan laten vliegen, wel op vrijdag maar dan zijn wij nog niet in Callander, en zondag zijn er Highland games die we bezoeken willen. Het verschil is zo'n 60-70 euro.
Ik hoop dat jullie iets weten van bovenstaande. Aye
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Feb 2007, 11:51 »

Volgens Traveline is de prijs 10,60 pond voor een normale retour Edi-Stirling.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Feb 2007, 19:01 »

Wat afstand betreft vanaf Callander.Het is even ver vanuit Glasgow met de bus als vanaf Edinburgh.
Het voordeel is dat vanuit nederland op Glasgow- Prestwick  vliegen het goedkoopste is.Daarna vanuit Glasgow-Prestwick 30min. met bus naar Glasgow,daar overstappen naar Callander,weer 60 min.Het is ook als bus tocht van 1,5 uur al vacantie,heerlijk uitzicht
marieke
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Feb 2007, 15:29 »

Ik betaal voor mijn vriendin 152 euro voor het retour met Easyjet naar Edinburgh, en voor het retour naar Glasgow met Transavia zou ik duurder uit komen, bovendien kan ze niet op zaterdag vliegen met Transavia. We zullen haar ophalen, het schijnt volgens de eigenaar van de caravan iets meer dan een uur rijden zijn, dus dat is wel te doen. Dank jullie wel voor het meedenken in elk geval. happy10
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Feb 2007, 15:59 »

Welke datum heb je het over?ik deed voor de gein 30 maart  en een week later retour (inderdaad op vrijdag)en kom uit op 130 euro retour .Met transavia  Verward
marieke
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Feb 2007, 07:45 »

Het zal wel te maken hebben met het hoogseizoen, want ze vliegt op zaterdag ( de zaterdag is bij voorbaat al duurder!) 21 juli heen en vrijdag 27 juli terug. Bij andere luchtvaartmaatschappijen kwam ik zelfs boven de 200 euro uit! Maar zowiezo was transavia niet handig omdat zij niet op zaterdag vliegen en we haar op zaterdag wilde laten komen, omdat er zondag highland games zijn. Maar evengoed bedankt voor je hulp! hello2
e jordans
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Feb 2007, 15:53 »

Wie weet wat een treinkaartje Glasgow- Edinburgh kost , een retourtje?

Edith
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #7 Gepost op: 27 Feb 2007, 16:17 »

£ 16.90  volgens Traveline.
Hou er wel rekening mee dat je beter vanaf Glasgow Queen Street dan Glasgow Central kan reizen (dat is bijna een half uur korter!!)
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: prijzen retourtje edinburgh- stirling
Ga naar: