Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 16:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Highland Mysteryworld
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Highland Mysteryworld  (gelezen 1956 keer)
paul larsson
Gast
« Gepost op: 23 Feb 2007, 21:39 »

Hallo Schotland Gangers,
Hoe meer ik op het forum zit en lees schiet me ook steeds meer te binnen jullie weten zelf hoe mooi het er is, maar dit is vind ik een aanrader Highland Mysteryworld bij Glencoe.
Het is een bezoekers centrum waar de geschiedenis van schotland wordt verteld,je kunt er een rond gang maken en komt er trollen en feeen tegen wij vonden het geweldig er zit ook een leuk restaurantje bij .
En de omgeving nodigt uit voor een wandeling .
En niet ver naar boven Fort William ook zeker de moeite waard,van daar uit kun je alle richtingen op om het mooie schotland te ontdekken .
Grtn Paul
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Feb 2007, 13:37 »

Hallo Schotland Gangers,
Hoe meer ik op het forum zit en lees schiet me ook steeds meer te binnen jullie weten zelf hoe mooi het er is, maar dit is vind ik een aanrader Highland Mysteryworld bij Glencoe.
Het is een bezoekers centrum waar de geschiedenis van schotland wordt verteld,je kunt er een rond gang maken en komt er trollen en feeen tegen wij vonden het geweldig er zit ook een leuk restaurantje bij .
En de omgeving nodigt uit voor een wandeling .
En niet ver naar boven Fort William ook zeker de moeite waard,van daar uit kun je alle richtingen op om het mooie schotland te ontdekken .
Grtn Paul

klinkt goed,
wij zijn een paar dagen in Glencoe zelf! dus zoeken we even op.

paul larsson
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Feb 2007, 15:41 »

Hallo Wilma,
Als je toch bij Fort William in de buurt bent Ga dan is naar Fort Augustusen pak daar dan de B862rij een stuke naar boven langs Locg Ness en pak dan de B852richting Foyers daar is een hele mooie waterval en dan kun je richting Dores naar Inverness dat is een route waar je geen haast bij moet hebben maar zeker de moeite waard.
Bij Inverness pak je de A9 naar Aviemoreen daar heb je het land van de kerstman daar is een kleine dieren tuin en een pretparkje daar ga je van atractie naar atractie want er draait niets tegelijk dus een voor een ,ha ha ha
er is ook een klein restaurantje bij fijne koffie en fudg en kippe soep met pruimen wel wennen maar smaakt lekker ,je zult het wel merken op de kleinste plekjes kom je de mooiste dingen tegen .
Van Fort William kun je ook richting Mallaig over de A830en kun je over naar Skye <stop onder weg effe bij het monument van Glenfinnan.
En weetje wat ook een leuk stadje is Inveraraymet zn kasteel en gevangenis ,vandaar kun je naar Dalchennawild park en naar Craraedaar is een mooie park met onbekende bloemen en planten
Ik zou zeggen veel voorpret alvast .
Grtn Paul
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Feb 2007, 22:18 »

Haha, bedankt voor de tips,
de meeste hebben we al gedaan of gaan we doen.
We zijn maar 2 dagen in glencoe en daar gaan we alleen wandelen/ en de bergen in! maar zo'n museum vind ik altijd wel erg leuk!
en als we de richting van Inverness opgaan, daar zijn we ook maar 2 dagen, dan wil ik zeker langs Foyers. DAAAAR was ik al over uit.
Ik ben trouwens van plan, om het pontje te nemen naar Skye ipv de Skye bridge.
Lijkt me erg leuk om mee te maken.

paul larsson
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Feb 2007, 23:02 »

Hoi Wilma
Er is zo veel te doen en te zien dat je haast tijd te kort komt dat hadden wij wel ,als me wat te binnen schiet lees je het wel
Grtn Paul
mary
Schotland fan

Mary Street...bestaat echt

« Antwoord #5 Gepost op: 31 Mei 2007, 07:30 »

hoi Wilma,ik las dat je in Glencoe vooral gaat wandelen.Wij hebben vorig jaar de wandeling naar Lost Valley gedaan,aan Three Sisters en wij vonden het fenomenaal.Mooie klim,als je bedenkt dat de Mac Donald clan daar destijds hun gestolen vee naartoe bracht(ik vraag me wel af hoe dat kan).Wij zaten boven te genieten van de omgeving en de stilte,tot er een bus amerikaanse toeristen naar boven kwam,de magie was meteen verbroken.....
Waarschijnlijk heb je de wandeling al gedaan,ik kon het toch niet laten deze even mee te geven wave
isapaardje
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 31 Mei 2007, 08:53 »

En het zijdal Glen Etive niet overslaan.

In 1998 hebben wij in Glen Coe ook ergens bij een "bezoekerscentrum" oid geschuild vanwege de regen, maar konden het dit jaar absoluut niet meer terugvinden. Het was niet het visitorscentrum in GlenCoe zelf, want dat kwam me niet bekend voor toen we daar waren.
Misschien hebben we ook bij dat MisteryPark gestaan, maar ook dat deze keer niet gezien.

Heel raar hoe je soms dingen in je hoofd hebt die je dan na zoveel jaar niet meer daar aantreft waar je dacht dat ze waren  Bonk
Pixie
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 22 Jul 2007, 22:12 »

Bestaat MysteryWorld nog wel?  Lag er ook geen drakkar buiten?

We hebben dat ooit bezocht in 1999, toen we er in 2002 weer heen wilden was er een surfshop gekomen Sad

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: Highland Mysteryworld
Ga naar: